vraag

Data verbruik

Ik ben net overgestapt van T mobile unlimited naar Tele 2 unlimited. Wat mij opvalt is dat in de 2 dagen tijd bij Tele2 mijn data verbruik van 6 GB naar 14 GB is gegaan. Oftewel een dikke verdubbeling en dat terwijl ik exact hetzelfde doe als bij T mobile.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
En wat zegt de data teller van je telefoon?
Want exacte het zelfde doen is geen meet patroon.

Afhankelijk van je bereik en netwerk kwaliteit, streaming apps gaan de kwaliteit verhogen of verlagen bijvoorbeeld, dat resulteert in meer of minder data verbruik.
Reputatie 5
Badge
roughvulture schreef:

Ik ben net overgestapt van T mobile unlimited naar Tele 2 unlimited. Wat mij opvalt is dat in de 2 dagen tijd bij Tele2 mijn data verbruik van 6 GB naar 14 GB is gegaan. Oftewel een dikke verdubbeling en dat terwijl ik exact hetzelfde doe als bij T mobile.

Wat @Rena Chan aangeeft, zou ik dat toch even checken. Btw je hebt unlimited dus zou me over dat verbruik niet al te veel zorgen maken 😉 .
Echt in twee dagen tijd (zolang heb ik Tele2) zelfde locatie, zelfde apps, zelfde telefoon. Mijn telefoon heb ik nog niet bekeken, hoe data verbruik is. En nee ik maak mij geen zorgen. Maar als ik elke keer naar de app moet terugkeren om 1 GB erbij te krijgen en dat om de 10 minuten, is vervelend.
Reputatie 7
Badge +2
Welke telefoon heb je? Zoals ik zei kijk naar de data teller om te kijken wat zo veel data verbruik.

Je kan bundel boosters aanvragen via sms

Stuur "Nog 1GB" naar 1280
Reputatie 6
Badge
Weet je zeker dat niet ineens je WiFi assist aan staat waar deze voorheen uit stond? Of, indien je een iPhone hebt, iCloud backup over mobiel netwerk aan staat waar deze voorheen uit stond?