beantwoord

Data verbruik

  • 23 februari 2016
  • 3 reacties
  • 169 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Beetje vreemd. Update 9 febr (op 23-2) update belminuten 2 uur. En dat is elke maand hetzelfde. Hoe kan dat toch? Eaarom niet elke dag een update of liever elk uur van je data gebruik?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 27 februari 2016, 11:49

Hoi Masq,
Waar krijg je die update precies te zien? Je kunt je verbruik dag en nacht checken in de MijnTele2 omgeving. 🙂
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Masq,
Waar krijg je die update precies te zien? Je kunt je verbruik dag en nacht checken in de MijnTele2 omgeving. 🙂
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Masq,
Ben je er nog uitgekomen in je MijnTele2 omgeving?
Ik hoor het graag van je. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Masq,
Ik ga je topic sluiten, want ik heb geen reactie meer van je gehad.
Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken. :)
Groetjes Kiko