beantwoord

Data in Zwitserland

• 26 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 60 x bekeken

Dag,

Ik ga aankomende vrijdag naar Zwitserland.
Ik heb een unlimited bundel.

Om teleustelling achteraf te voorkomen vraag ik dit forum om in Jip en Janneke taal uit te leggen hoe het zit met mijn internetbundel?

De reden dat ik dit vraag is dat ik mijn telefoon zo ingesteld heb dat ik foto's en filmpjes in realtime naar mijn server thuis stuur.

Ik citeer:
Binnen de EU
Voor alle Tele2 abonnementen geldt dat je Bel/Sms-bundel én internetbundel/Data geldig zijn in de hele EU en in IJsland, Liechtenstein, Noorwegen en Zwitserland. Met uitzondering van betaalde informatie- en servicenummers. Je kunt dus internetten, bellen en sms’en in de EU met de bundels die je gewend bent te gebruiken in Nederland

• 20GB & Unlimited Data: Je kunt maximaal 12GB per maand gebruiken. Wanneer je dit limiet bereikt kun je blijven internetten. Je betaalt dan € 0,005 per MB
Ik hoef mij geen zorgen te maken over extra kosten als ik internet ik Zwitserland?
Ik krijg maximaal 12Gb per maand? ( Ik ben er maar 8 dagen ).

Waarvan dank.😀
icon

Beste antwoord door eric 26 augustus 2019, 10:56

Correct, bij Tele2 gaat Zwitserland uit je NL bundel. Na 12Gb ga je een paar cent per mb bijbetalen. Je hebt alleen 2G en 3G. Dus voor een dikke upstream kun je beter wifi punten zoeken up en down bits worden gelijkwaardig uit je bundel berekend.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Correct, bij Tele2 gaat Zwitserland uit je NL bundel. Na 12Gb ga je een paar cent per mb bijbetalen. Je hebt alleen 2G en 3G. Dus voor een dikke upstream kun je beter wifi punten zoeken up en down bits worden gelijkwaardig uit je bundel berekend.
Ok,

Dan moet ik bepaalde maatregelen gaan nemen.
Beetje jammer, maar ik overleef het wel.

Dank voor uw antwoord.
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra