vraag

data bundel op uit kunne zette

• 30 juli 2020
  • 2 reacties
  • 140 x bekeken

ik ben nieuw bij tele2

En wil dus graag me net als bij all mijn vorige abbonomenten 

Als mijn 7gb bundel op is traag internet hebbe dat ik dus niet meer koste maak als nodig is

Liever traag internet als hoge facturen natuurlijk 

Ma kan dus nergens die instelling vinden in de app

Thanks groet nick van de meulenhof 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat kun je niet instellen, als de bundel op is, dan kun je enkel een nieuwe bundel bijkopen tot het einde van de maand. Als je niets besteld maak je ook geen extra kosten. De verbinding met internet is dan automatisch geblokkeerd.

Reputatie 4
Badge

Hoi @Meulenhofke.

Welkom op de Community en bij de Tele2 familie!
De uitleg van @eric is juist. Als jouw databundel op is kan je een extra bundel aanschaffen.
DIt kan je doen via jouw MijnTele2, ik heb hier meteen de link erbij gezocht voor jou!
Het is niet mogelijk om te internetten met een trage verbdinding als jouw bundel op is.
Ook kan je jouw bundel verhogen naar 20GB. Dan betaal je wel iets meer dan heb je wel een stuk meer data!

Je kan natuurlijk ook proberen zoveel mogelijk gebruik te maken van een wifi verbinding waar dat mogelijk is.
Hier heb ik een topic voor jou dat gaat over het beperken van het dataverbruik. Hopelijk heb je er wat aan! 
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of kunnen we je ergens bij helpen, geef een seintje,
De Community staat altijd voor je klaar! :innocent:

Reageer