beantwoord

Data Bundel onbeperkt?

• 11 December 2017
  • 12 reacties
  • 15946 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Ik heb een abonnement met een databundel met unlimited data, toch kreeg ik vandaag de melding dat mijn data bundel op is. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 2 January 2018, 16:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Omdat je je dagelijkse 5GB hebt gebruikt.

Je kan gratis een bundelbooster activeren op MijnTele2 of door een SMS te sturen naar 1280 'NOG1GB'.
Ik kan op MijnTele2 niets vinden over Bundelbooster, wel verhogen/verlagen tegen betaling.
Reputatie 4
Badge
Hoi Kerst,

Ik kijk graag met je mee hoe je abonnement er uit ziet en hoe het komt dat je deze SMS hebt ontvangen. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Kerst,

Bedankt voor je bericht. Ik heb met je meegekeken en je hebt inderdaad een unlimited databundel in je abonnement. Je hebt echter 5GB dagelijks als 'bundel'. Als je deze verbruikt dan kun je gratis 1GB extra aanvragen. De reden dat je deze SMS hebt gehad is omdat je je dagelijkse bundel van 5GB verbruikt had.

Mark
Dag Mark,
Dus eigenlijk is het niet "Unlimited".
Maar hoe vraag ik dan die 1 GB extra aan?

Kerst.
Reputatie 4
Badge
Dag Mark,
Dus eigenlijk is het niet "Unlimited".
Maar hoe vraag ik dan die 1 GB extra aan?

Kerst.

Zoals @RivaLI in de eerste reactie uitlegde, moet je een SMS sturen naar 1280 met daarin de tekst 'NOG1GB'.
Ik kom nog even terug op de 1 GB extra.
Het simkaartje zit in een mifi-router en als ik via de browser het sms bericht 'NOG1GB' verzend naar 1280, dan krijg ik de volgende melding:
"Beste klant, we hebben geen juiste sms-code gekregen. Stuur je de goede code? Dan kunnen we je bundel activeren. We houden contact, Tele2"
Welke sms-code moet ik meegeven?

Of is er nog een andere manier om de bundel te verhogen?

Groeten Kerst
Reputatie 7
Badge +2
Beginnen bij het eerste probleem, de Tele2 Unlimited data is niet te gebruiken icm een mifi router.

Extra data bundels kun je toevoegen via de tele2 app, of met het code Nog 1GB (met spatie tussen).
Op de tarieven pagina staat dat de code is "NOG 1GB", dus met een spatie. Heb je dat geprobeerd?
Volgens de voorwaarden mag de simkaart alleen gebruikt worden in een apparaat geschikt voor bellen. Je kan dus afgesloten worden.
Reputatie 7
Badge +4
Ik zou inderdaad Tele2 niet om hulp vragen. Dan attendeer je ze zelf op het misbruik.
https://tweakers.net/nieuws/132657/tele2-gaat-klanten-afsluiten-als-zij-simkaart-met-06-nummer-in-router-gebruiken.html
Reputatie 4
Badge
Hoi Kerst,

De code die je dient te sturen voor een bundelbooster is NOG 1GB (dus met een spatie in plaats van aan elkaar geschreven). Het gaat helaas tegen onze huisregels in om een 4G simkaart te gebruiken in een Mifi router. Als je dit nog niet hebt gehad zul je hier binnenkort een bericht over krijgen, waarin wordt aangegeven dat je abonnement, wanneer je deze niet in een 4G toestel gebruikt of gaat gebruiken, zal worden beëindigd. Mijn advies is dan ook om een 4G telefoon te gebruiken 🙂.

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.