beantwoord

Daglimiet werkt niet

  • 26 June 2022
  • 3 reacties
  • 77 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 9 reacties

Sinds een paar dagen kan ik in de app mijn dagelijks dataverbruik niet meer zien, het blijft staan op 10GB beschikbaar van de 10GB per dag, ongeacht hoe veel of weinig ik gebruik.

Ook krijg ik geen SMS meer bij 80% of 100%, ik merk pas dat ik aan de limiet zit als de verbinding uitvalt. Dan kan ik wél een BundelBooster aanzetten, en daarvan krijg ik dan wél een SMS bevestiging.

't Is geen ramp, maar wel onhandig :) 

icon

Beste antwoord door Nalu 29 June 2022, 16:11

Bekijk origineel bericht

3 reacties

In- en uitloggen hielp niet, opnieuw installeren ook niet. Even maar gelaten voor wat het was en nogmaals opnieuw geinstalleerd … en hij telt weer mee!

Wat het nou was …?

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Nalu

Haha, soms gebeurt dit wel eens ja! Fijn om te horen dat alles weer werkt zoals het hoort. Als er nog iets is, kun je altijd een nieuw topic aanmaken. 😊

Reputatie 3
Badge +1

Hi Nalu,

Ik snap héél goed dat je goed gebruik wilt maken van jouw Unlimited abonnement! Als allereerst zou je voor mij eens helemaal willen uitloggen in jouw MijnTele2 omgeving om daarna weer helemaal in te loggen, vaak helpt dit simpele trucje al en kan jij alles gewoon weer goed inzien!

Mocht deze optie niet voor jou werken, laat het mij dan weten. Dan ga ik voor je aan de slag! :smile:

Reageer