beantwoord

dagelijkse bundel unlimited

  • 15 september 2019
  • 3 reacties
  • 124 x bekeken

Hi,

Mijn dagelijkse bundel is op en het lukt mij niet om in te loggen op de tele2 app. Op mijntele2 staat bij extra data kopen dat er geen landen gevonden kunnen worden. Via het sms-en naar 1280 lukt het ook niet, dan staat er dat ik geen berichten naar 1280 kan sturen. Is hier een oplossing voor?

Gr, Rens.
icon

Beste antwoord door eric 16 september 2019, 09:07

Dat staat op je telefoon geblokkeerd. Zie hier een topic waar wat uitleg en oplosmogelijkheden staan.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat staat op je telefoon geblokkeerd. Zie hier een topic waar wat uitleg en oplosmogelijkheden staan.
Reputatie 4
Badge
Hallo Rens,

Welkom op ons forum. Vervelend dat het niet lukt om in te loggen in de app, krijg je hierbij ook een foutmelding en kun je wel inloggen in je account via onze website?
Wil je eens proberen de PINcode voor de app opnieuw in te stellen door te klikken op "PINcode vergeten"

Wat betreft het niet kunnen sturen van SMS berichten naar 1280 geeft Eric een goede tip.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra