beantwoord

Creditnota

• 24 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 109 x bekeken

Heb 15 dagen geleden enorm gedoe gehad met een afgesloten telefoon omdat Tele2 vergeten was toestelkosten af te schrijven. Geen aanmaningen gehad geen smsjes ed. Kon niet betalen via IDEAL knop omdat ik officieel geen achterstand had.
Heb toen handmatig € 29 overgemaakt. En na veel pushen is telefoon weer aangesloten.

Nu zie ik vandaag dat er € 29 op mijn rekening is terug gestort. Klopt dat wel ?

Heb ik zo weer achterstand buiten mijn schuld en zit ik weer een week zonder telefoon!!
Het zal toch niet gebeuren!!!!
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 25 oktober 2016, 17:50

Dag Lvo,

Ik heb met je meegekeken, omdat ik je eerder heb geholpen zie ik je gegevens. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat diegene jou de juiste gegevens heeft gegeven voor het overmaken van het bedrag. Ik zie dat mijn collega met jou contact gaat opnemen of het bedrag dan binnen is. Ik zou je graag willen vragen om dit af te wachten.

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Vriendelijke groet,
Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Lvo,

Ik heb met je meegekeken, omdat ik je eerder heb geholpen zie ik je gegevens. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat diegene jou de juiste gegevens heeft gegeven voor het overmaken van het bedrag. Ik zie dat mijn collega met jou contact gaat opnemen of het bedrag dan binnen is. Ik zou je graag willen vragen om dit af te wachten.

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Vriendelijke groet,
Trinh