beantwoord

Credit nota nog niet ontvangen

Reputatie 2
  • Rijzende ster
  • 18 reacties
Ik heb in de actie van Tele2 op 2 januari een Samsung S8+ besteld voor de prijs van de S8 € 528,00 kwam op 6 januari er achter dat Tele2 de verkeerde telefoon voor mij had besteld n.l. S8 . Op 6 januari is dit probleem opgelost en zou ik de S8+ krijgen, alleen nu het probleem Tele2 belast mij nu met de S8+ en deze is € 648,00 na vele telefoontjes zou ik een credit nota van € 154,00 ontvangen. Heb deze telefoon in de actie gekocht 2 januari dat Tele2 een fout heeft gemaakt is niet mijn schuld. Hoor niets en zie niets van Tele2. Radar en Kassa komen steeds op TV dat je als consument aan het lijntje wordt gehouden. Wanneer wordt dit [probleem opgelost?
Grizly

icon Beste antwoord door JeroenK van Tele2 16 januari 2018, 09:10

Goedemorgen grizly,

Dank voor het aanmaken van een topic, tevens bedankt voor het alvast achterlaten van je privégegevens in je profiel. Ik heb gelijk met je mee kunnen kijken in ons systeem!
Ik heb wel je klantnummer uit de post verwijderd, dit in verband met privacy gevoelige informatie.

Wat betreft je vraag, de credit nota heb ik zojuist opgemaakt. Deze zul je naar alle waarschijnlijkheid eind februari van ons ontvangen. Mocht het allemaal heel erg mee zitten dan ontvang je deze over 10 dagen.
De kans daarop is echter klein in verband met de verwerkingstermijn van facturen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 Reacties

Reputatie 7
Badge
grizly schreef:

Ik heb in de actie van Tele2 op 2 januari een Samsung S8+ besteld voor de prijs van de S8 € 528,00 kwam op 6 januari er achter dat Tele2 de verkeerde telefoon voor mij had besteld n.l. S8 . Op 6 januari is dit probleem opgelost en zou ik de S8+ krijgen, alleen nu het probleem Tele2 belast mij nu met de S8+ en deze is € 648,00 na vele telefoontjes zou ik een credit nota van € 154,00 ontvangen. Heb deze telefoon in de actie gekocht 2 januari dat Tele2 een fout heeft gemaakt is niet mijn schuld. Hoor niets en zie niets van Tele2. Radar en Kassa komen steeds op TV dat je als consument aan het lijntje wordt gehouden. Wanneer wordt dit [probleem opgelost?
Grizly

Je kunt beter even bellen met de klantenservice over dit probleem.
020-754 4444
Reputatie 2
Estherunlimited schreef:

grizly schreef:

Grizly

Je kunt beter even bellen met de klantenservice over dit probleem.
020-754 4444

Reputatie 2
Ik denk dat ik al 6x gebeld hebt, en steeds een ander antwoord. Ben nu echt boos
Reputatie 6
Badge +1
Dat kan ik mij voorstellen. Heb je per email een bevestiging gehad van de toezegging crediteren? Je kan ook de naam vragen van de belcentrum medewerker. Meestal herinneren ze je dan nog wel als je 6 keer dezelfde persoon treft.
Reputatie 2
Raaf12 schreef:

Dat kan ik mij voorstellen. Heb je per email een bevestiging gehad van de toezegging crediteren? Je kan ook de naam vragen van de belcentrum medewerker. Meestal herinneren ze je dan nog wel als je 6 keer dezelfde persoon treft.

Reputatie 2
Ik heb 1 mail met naam die reageert niet meer heb vanmiddag deze persoon weer een mail gestuurd
Reputatie 7
Badge
grizly schreef:

Ik heb 1 mail met naam die reageert niet meer heb vanmiddag deze persoon weer een mail gestuurd

Heb je je klantgegevens in je profiel staan in dit forum? Dan kan een moderator even in je gegevens meekijken......
En bestelbevestiging van de S8+? Heb je die?
Reputatie 2
mijn klantennummer is **reactie aangepast door moderator**

besteld 2 januari 2018 geleverd 10 januari 2018
grizly schreef:

mijn klantennummer is 10311651589

besteld 2 januari 2018 geleverd 10 januari 2018

Je klantennr staat in je profiel
Reputatie 2
sorry was ik vergeten. Ben hier echt ziek van. fout Tele2 waarom duurt dit zo lang en hoor ik niets gaat toch om geld
Reputatie 7
Badge +2
grizly schreef:

. fout Tele2 waarom duurt dit zo lang en hoor ik niets gaat toch om geld

Topics worden op volgorde aangepakt, binnen één of 2 dagen krijg je een reactie. Direct contact is alleen telefonisch mogelijk
Reputatie 2
wacht het wel weer af. Kluitje in het riet sturen.
Reputatie 6
Badge +1
Je naam staat ook in de foto rechtsboven. De berichten zijn helaas maar tot 1 uur na plaatsing door de gebruiker te wijzigen. Moderators kunnen wel degelijk je gegevens inzien en handelend optreden. Vermoedelijk ben je morgen aan de beurt.
Reputatie 2
hoop het wacht wel weer af. Wordt er moedeloos van.😂
Reputatie 5
Badge
Goedemorgen grizly,

Dank voor het aanmaken van een topic, tevens bedankt voor het alvast achterlaten van je privégegevens in je profiel. Ik heb gelijk met je mee kunnen kijken in ons systeem!
Ik heb wel je klantnummer uit de post verwijderd, dit in verband met privacy gevoelige informatie.

Wat betreft je vraag, de credit nota heb ik zojuist opgemaakt. Deze zul je naar alle waarschijnlijkheid eind februari van ons ontvangen. Mocht het allemaal heel erg mee zitten dan ontvang je deze over 10 dagen.
De kans daarop is echter klein in verband met de verwerkingstermijn van facturen.
Reputatie 2
Goedemorgen, ik wacht wel af maar het verschil tussen de S8+ en de S8 is toch groter?
groet
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen