beantwoord

Coulance gevraagd Early Renewal

  • 26 July 2022
  • 3 reacties
  • 290 x bekeken

Laat ik beginnen met dat ik al 15 jaar (jaja, sinds mijn 16e) naar volle tevredenheid een mobiel abonnement bij Tele2 heb. Mijn zoontje liet onlangs mijn telefoon van bijna 2 jaar oud vallen waardoor deze niet meer werkte. Aangezien mijn abo bijna af zou lopen gecheckt of ik al eerder een toestel kon krijgen, en voila; mogelijk via Early Renewal, fantastisch! Echter kreeg ik tijdens het afsluiten te horen dat ik wel €71 hiervoor moet betalen. Dit omdat ik 2 weken eerder was dan dat ik normaliter via mijn abonnement een nieuw toestel uit kon zoeken. Omdat ik het toestel het liefst zsm in huis wilde hebben heb ik hier akkoord op gegeven, maar eigenlijk is het van de zotte. Daarom wil ik hierbij vragen of Tele2 vanuit coulance deze kosten wil crediteren. 

 

Alvast bedankt voor het reageren. 

Hartelijke groet,

Anja 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 28 July 2022, 16:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Anja,

Allereerst super tof om te horen dat je al zo lang deel uitmaakt van onze Tele2-familie, wow! 😍

Oei, kinderen en telefoons. Gelukkig bestaat Early Renewal inderdaad. Zou je je 06-nummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik je account opzoeken in ons systeem. Ik kan niet de volledige € 71 voor je vergoeden, aangezien dit standaard kosten zijn voor Early Renewal en deze vooraf bekend waren, maar ik kijk met alle liefde of ik een deel voor je kan vergoeden - maar voor iemand die al zolang in de familie zit, moet dat helemaal goedkomen. 🖤

Ik hoor het graag van je als je je 06-nummer hebt toegevoegd!

Groetjes,

Marciano

Reputatie 7
Badge +12

Hey Anja,

Thanks voor het invullen van je 06-nummer! En geen dank, ik doe het met alle liefde. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met de details. Ik hoop dat je hier blij mee bent! 

Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 💪🏻

Voor nu een hele fijne avond gewenst en groetjes,

Marciano

Hi Marciano,

 

Dank voor je leuke bericht terug, mijn profiel is aangevuld :)