Coolblue-voucher bij verlengen

• 12 december 2018
  • 14 reacties
  • 859 x bekeken

Ik heb zojuist mijn abonnement verlengt met 2 jaar sim-only onbeperkt internet en onbeperkt bellen. Volgens de mail die ik had ontvangen ontvang je in dat geval een Coolblue-voucher t.w.v. 40 euro, ik heb echter na het verlengen geen enkele bevestiging ontvangen dat mijn verleningen gekoppeld is aan deze voucher. Ik wil graag weten of dit goed is doorgekomen, voordat ik iets extra's aan had moeten geven om de voucher te ontvangen en ik dit niet heb gedaan.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi Sansanvi,

Welkom op het forum van Tele2,

Je voucher ontvang je binnen 14 dagen na je verlenging in je mailbox

Fijne dag,

Arjan
Ik heb geen e-mail ontvangen over de Coolblue actie, maar wilde daar wel gebruik van maken. Zoals aangegeven op https://www.tele2.nl/campagnes/unlimited-coolblue/ heb ik vervolgens contact opgenomen met de klantenservice. Toen ontspon zich het volgende bizarre chatgesprek:

Hessel zegt: Hee! Hessel hier, waarmee kan ik je helpen?

Jij zegt:Ha Hessel, ik begreep dat er een actie is om te verlengen waarbij je Coolblue vouchers ontvangt. Alleen heb ik daarover geen e-mail ontvangen en mijn vriend wel.

Jij zegt:Het gaat om deze actie: https://www.tele2.nl/campagnes/unlimited-coolblue/

Hessel zegt:Wanneer heb je een verlenging ingevoerd?

Jij zegt:Ik heb nog geen verlenging ingevoerd, maar zie dat verlengen wel mogelijk is. Ik werd getriggerd door de mail die mijn vriend ontving.

Hessel zegt:Pas als je een verlenging invoert kom je in aanmerking voor de actie van CoolBlue, je moet dan verlengen met een tweejarig abonnement met unlimited data.

Jij zegt:En hoe kan ik die actie dan claimen? Zie ik dat bij het invoeren van de verlenging?

Hessel zegt:Ik ben het even voor je aan het nakijken!

Jij zegt:Fijn. Op de genoemde link staat namelijk heel duidelijk dat je alleen met de link uit de e-mail in aanmerking komt voor de actie.

Jij zegt:"Helaas. Je kunt alleen aan deze actie meedoen via de link uit de Coolblue-voucher e-mail. Heb je die e-mail niet ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice. "

Hessel zegt:Ik ben even aan het uitzoeken waarom er staat dat je contact met ons op moet nemen.

Hessel zegt:Ik zie hier inderdaad dat je alleen via een ontvangen mail in aanmerking komt.

Jij zegt:Dan is de vraag: hoe kom ik aan zo'n e-mail :-)

Hessel zegt:Die worden automatisch verzonden. Daar hebben we verder geen invloed op. 😉 Kwestie van geluk!

Jij zegt:Dus ik heb pech?

Hessel zegt:Er worden meerdere groepen mails verstuurd, dus de hoop is nog niet vervlogen.

Jij zegt:Maar waarom moet ik dan contact opnemen met de klantenservice als het antwoord is 'we hebben er geen invloed op'?

Hessel zegt:Dat is inderdaad vreemd. Ik zal er een melding van maken zodat dit wordt aangepast.

Jij zegt:Begrijp me goed: ik ben bereid me voor 2 jaar aan Tele2 te binden, maar op voorwaarde dat ik van de Coolblue actie gebruik kan maken. Als dat niet kan, dan houdt het op.

Hessel zegt:Dan houdt het op, het enige wat je nog kan doen is een mail voor deze actie afwachten, gezien er nog een hoop verstuurd gaan worden.

Jij zegt:Hmm, behoorlijk onbevredigend dit... Goed, dan houdt het op.

Hessel zegt:Oké! Heb je nog andere vragen?

Jij zegt:Nee, dit was mijn enige vraag. Ik ga eens bij een andere aanbieder kijken!

Jij zegt:Dank voor je hulp.

Hessel zegt:Oké! Graag gedaan. In dat geval wens ik je nog een hele fijne dag!
Reputatie 6
Badge +1
Goede verteller!
Reputatie 7
Badge +4
En zo ongeloofwaardig: 'ik ga naar een ander als ik geen waardebon krijg".

Bon is 40 euro, 1.75 per maand bij 2 jaar contract. Tele2 unlimited is 25 euro per maand, dichtbijzijnde concurrent met echt unlimited is t-mobile voor 35 euro... daar gaat je 1.75 🙂
Reputatie 6
Badge +1
Als je voor je gevoel maar gelijk hebt gekregen.
Vreemde misleidende actie van Tele2 ....Suggereren dat je waardebon krijgt van Coolblue en klantenservice geeft dan aan dat je die lang niet altijd krijgt....
Goeie Aktie
hey, ik heb ook aan de actie mee gedaan er zijn nu 2 weken voorbij maar ik heb nog niks binnen gekregen
Reputatie 7
Badge +4
hey, ik heb ook aan de actie mee gedaan er zijn nu 2 weken voorbij maar ik heb nog niks binnen gekregen

Bel morgen even de klantenservice. Hier praat je met medeklanten.

Bel morgen even de klantenservice. Hier praat je met medeklanten.
ok zal ik doen 🙂
Je wordt gewoon zwaar misleid door hun. Ben jaren trouwe komt geweest maar nu zijn ze mij kwijt. Niks geen voucher twv 40 euro maar 2 van 20 euro en je kan ze niet eens tegelijk gebruiken

Reputatie 6
Badge +1
Dan toch maar KPN. Dat loont.
Ja opzeggen kan nu niet meer. Zit nu nog 2 jaar aan deze eikels van Tele2 vast.
Reputatie 7
Badge +4
Staat toch gewoon dat je vouchers ontvangt t.w.v. 40 euro?

Reputatie 6
Badge +1
Dan ben je toch bij de eikels goedkoper uit dan bij welke provider dan ook. Niet gauw tevreden.