beantwoord

"Cookie" verhaal van de klantenservice

• 29 januari 2018
  • 3 reacties
  • 129 x bekeken

Voor de derde keer heb ik een betalingsachterstand opgelopen doordat ik blijkbaar "teveel cookies" in mijn browser heb zitten, volgens technisch ervaren Gijs Zonder Achternaam van de klantenservice (gesprek van 12.38 - 12.47, 29 jan 2018). Dit verteld hij aan een senior full stack web developer.

In november een smsje gekregen met een herinnering tot betaling, ik check het factuuroverzicht, daar staat "Betaald". Moet ik er dan vanuit gaan dat die wel of niet betaald is? Gaan jullie mij vertellen dat ik dan had moeten bellen om dit na te checken? De MijnTele2 website moet gewoon goed werken. Na twee keer deze klacht te horen zou je denken dat een bedrijf als Tele2 hier wel wat aan zou doen, maar nee. Belachelijk. Nu mag ik extra incasso kosten betalen. En bij het indienen van een klacht krijg ik reactie "binnen 30 dagen". Lekker zeg, hoe jullie klanten behandelen!

Het tonen van misleidende informatie aan klanten is overigens strafbaar, weten jullie dat? Misschien slim om hier een prioriteit van te maken aangezien dit al maanden onopgelost is. Het factuuroverzicht moet de facturen met de juiste status tonen, dat "teveel" cookies daar invloed op heeft slaat nergens op. Volgens de klantenservice moet ik dus elke keer mijn cookies legen voordat ik op jullie site kom ??? Gijs was dan nog zo vriendelijk om mijn browser de schuld te geven en niet mij.

De laatste keer dat dit mij overkwam is inmiddels al een aantal maanden geleden. Toen kreeg ik een upgrade voor mijn abonnement waar ik niet om gevraagd had. Ik hoef geen fucking upgrades. Fix de fucking MijnTele2 website.
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 30 januari 2018, 09:48

Hi WatserAanDeHand,

Dank voor de feedback! Als er iets is wat ik voor je kan doen dan wil ik je vragen om je klantgegevens in je profiel te vermelden.
Zonder gegevens kan ik helaas niks voor je betekenen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat kan, en als je een betaling storneert wordt het vinkje niet teruggezet. Het is je eigen verantwoording dat facturen betaald worden EN blijven. (dus geen stornering)
Reputatie 5
Badge
Hi WatserAanDeHand,

Dank voor de feedback! Als er iets is wat ik voor je kan doen dan wil ik je vragen om je klantgegevens in je profiel te vermelden.
Zonder gegevens kan ik helaas niks voor je betekenen.
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen