beantwoord

Controleren wanneer abonnement eindigt

Reputatie 1
Ik heb in december een mobiel abonnement aangevraagd bij een andere provider en nummerbehoud aangevraagd, hierbij heb ik als wens 1 feb 2018 opgegeven.
Ik kan echter nergens controleren of dat ook zo bij Tele2 binnen is gekomen.
Kan een moderator dat controleren?

icon Beste antwoord door Rena Chan 7 januari 2018, 22:40

Als je nummer overname door Tele2 geaccepteerd is, krijg je direct een email van Tele2, en de dag van de overname krijg je een afscheids email.

Ook van je nieuw provider zal je een berichtje krijgen dat alles goed is gegaan, of dat iets fouts is gegaan.

Echter, T-mobile heeft in mijn geval, een week lang niks van zich laten horen, toen ik gebeld heb, had ik mee gekregen dat mijn nummer overname niet geaccepteerd was.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als je nummer overname door Tele2 geaccepteerd is, krijg je direct een email van Tele2, en de dag van de overname krijg je een afscheids email.

Ook van je nieuw provider zal je een berichtje krijgen dat alles goed is gegaan, of dat iets fouts is gegaan.

Echter, T-mobile heeft in mijn geval, een week lang niks van zich laten horen, toen ik gebeld heb, had ik mee gekregen dat mijn nummer overname niet geaccepteerd was.
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt je einddatum ook controleren via de verlengtool. Www.tele2.nl/verlengen of gewoon in mijn.tele2.nl
Reputatie 1
Ik heb een SMS gekregen van Tele2 met daarin "jammer dat je weg gaat" en een mail met "Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing".
Daarna is het stil gebleven.
Reputatie 1
eric schreef:

Je kunt je einddatum ook controleren via de verlengtool. Www.tele2.nl/verlengen of gewoon in mijn.tele2.nl

Dank je.
De link werkt niet.
Waar moet ik zijn in Mijn Tele2?
Reputatie 7
Badge +4
Bij producten maar de link werkt hier prima. Probeer eens een andere browser.
Reputatie 1
eric schreef:

Bij producten

Ja, en dan?
Reputatie 7
Badge +2
ASS-Ware schreef:

Ik heb een SMS gekregen van Tele2 met daarin "jammer dat je weg gaat" en een mail met "Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing".

Op die email staat dan de beëindiging datum vermeld, op deze dag zal je nieuwe provider jou nummer meenemen en van Tele2 krijg je een tweede afsluiting bevestiging.

ASS-Ware schreef:

Had je namelijk meer communicatie verwacht vanuit Tele2?
Reputatie 1
Rena Chan schreef:

ASS-Ware schreef:

Op die email staat dan de beëindiging datum vermeld, op deze dag zal je nieuwe provider jou nummer meenemen en van Tele2 krijg je een tweede afsluiting bevestiging.

Nope, staat er niet in.

Rena Chan schreef:

ASS-Ware schreef:

Had je namelijk meer communicatie verwacht vanuit Tele2?

Ja, ik wil graag weten op welke datum Tele2 mij laat gaan.
Reputatie 7
Badge +2
Dat is niet handig, dus, je zou de datum met het nr behoud bevestiging moeten zien, zoals hier:

Even dan op mijn tele2 zoeken of wachten tot reactie van de mod 🙂
Reputatie 1
Op Mijn Tele2 staat niets over een datum van beëindiging en dit is de mail die ik kreeg:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste meneer x,

Jammer dat je weg wilt bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. Je hebt besloten om je nummer te behouden en daarom beëindigen we je abonnement op de datum die je hebt aangegeven bij je nieuwe provider. Wil je ons nog wel laten weten waarom je weggaat? Klik hier voor een korte vragenlijst.

Einde abonnement
Je krijgt binnenkort nog een bevestiging van je opzegging. Wil je nu alvast meer informatie, kijk dan op onze opzegpagina.

Of toch maar niet?
Heb je je bedacht, of wil je weten of we je iets kunnen aanbieden wat beter bij je past? Bel ons, we zorgen er dan voor dat je abonnement gewoon doorloopt. Zonder extra kosten, dat spreekt voor zich.

Meer weten
Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op tele2.nl/klantenservice of bel 020−754 4444.

We houden contact.
Tele2
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

"de datum die je hebt aangegeven bij je nieuwe provider" ... ik heb geen datum kunnen opgeven.
Reputatie 7
Badge +2
ASS-Ware schreef:

"de datum die je hebt aangegeven bij je nieuwe provider" ... ik heb geen datum kunnen opgeven.

Maar je zegt zelf:

hierbij heb ik als wens 1 feb 2018 opgegeven.

Als dat de opgegeven datum is, dan is daar Tele2 akkoord mee gegaan, maar wacht anders dan op reactie van medewerker.
Reputatie 1
Ah dat bedoel je, ja, ik heb na de aanvraag nummerbehoud gebeld met de nieuwe provider en gevraagd of ze er 1 feb van kunnen maken en dat zouden ze aan Tele2 vragen.
Verder moest ik bij Tele2 zijn, aangaande de datum.
Reputatie 4
Badge
Hi ASS-Ware,

Ik zou graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 1
Done.
Reputatie 4
Badge
Hi ASS-Ware,

Bedankt voor je aanvullende gegevens. Ik zie dat er een aanvraag is gedaan voor nummerbehoud en wij hebben daarop aangegeven dat je nummer overgenomen kan worden. Het is nu aan je nieuwe provider om het nummer daadwerkelijk over te nemen, echter hebben wij verder geen inzage in wanneer dit gaat gebeuren. Zodra dit gebeurd is, ontvang je van ons nog wel een bevestigingsmail met daarin de definitieve afmelddatum.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 1
Okay, dank je wel, ik zal de nieuwe provider weer eens bellen 🙂
Reputatie 4
Badge
Ik ga er vanuit dat je dan duidelijkheid krijgt!

Kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 1
Nee hoor, dank je wel.