beantwoord

Contractsovername spelfout

  • 15 September 2022
  • 4 reacties
  • 114 x bekeken

Ik heb een simonly abonnement dat maandelijks opzegbaar is, op naam van mijn moeder aangezien ik destijds nog minderjarig was. Ik wil graag een nieuw abonnement met toestel aanschaffen, op mijn eigen naam met hetzelfde nummer. Nu loop ik tegen 2 problemen aan:

  • In de achternaam van mijn moeder staat een kleine spelfout.
  • Als ik het contractovername formulier wil invullen krijg ik de melding dat dit niet kan omdat “de contractstermijn van het mobiele nummer al is afgelopen”

Als ik een nieuw abonnement zou afsluiten met nummerbehoud, dan moet ik aansluitkosten betalen, wat ik uiteraard liever niet onnodig doe.

 

Hoe zou ik dit het beste kunnen oplossen?

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 16 September 2022, 09:33

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Hi @fabianh

No worries! Ik kan het beste antwoord gelukkig weghalen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je de aansluitkosten liever niet betaald, maar het snelste is inderdaad om een nieuw abonnement met nummerbehoud aan te schaffen en deze dan op jouw naam te zetten. 

Zou je mij even een DM willen sturen? Dan kan ik kijken of ik je eventueel kan helpen met de aansluitkosten! 😉 

Dankjewel! Ga ik doen

Reputatie 5
Badge +6

Hi @fabianh

No worries! Ik kan het beste antwoord gelukkig weghalen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je de aansluitkosten liever niet betaald, maar het snelste is inderdaad om een nieuw abonnement met nummerbehoud aan te schaffen en deze dan op jouw naam te zetten. 

Zou je mij even een DM willen sturen? Dan kan ik kijken of ik je eventueel kan helpen met de aansluitkosten! 😉 

Dankjewel! Goeie tip, heb ik net gedaan. Sorry voor het per ongeluk markeren als antwoord van jouw reactie...

Reputatie 6
Badge +4

Hey Fabian, 

welkom op de community! Heb jij je profiel al helemaal ingevuld met 06 etc? Zo kan Tele2 je een stuk sneller helpen. 

Reageer