Contractovername

• 15 juli 2018
  • 7 reacties
  • 371 x bekeken

Beste Tele2 ik ben al een tijdje 18 jaar en ik wil graag mijn telefoon op mijn naam kan dat? Zo ja wat is het makkelijkst. Via mail ofzo of bellen

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je 18 jaar oud bent kun je zelfstandig een nieuw abonnement aanvragen via www.tele2.nl.
Een bestaand abonnement kan niet naar een andere contractant (jij) worden overgezet. Wel kun je dat nummer eerst uitporteren naar b.v. een gratis prepaid kaart, bv Vodafone You. Daarna vraag je een nieuw Tele2 abonnement aan en daarop weer nummerbehoud vanaf die prepaid kaart. Kost dus uiteindelijk alleen wat moeite.
Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd maar mijn telefoon is nog niet binnen. kan ik dan nog steeds dat doen?
Kan ik die bestelling ook annuleren?
Reputatie 7
Badge
Als jij geen contractant bent, maar een van je ouders dan kan alleen de contractant deze verlengen (ondanks dat jij wellicht in Mijn Tele2 kan inloggen). Om het abonnement juridisch op jouw naam te krijgen is eigenlijk alleen de truc die Eric noemt beschikbaar. Bij afleveren van de telefoon zal de bezorgdienst een identiteitscontrole doen en dan gaat het in jouw geval mis, omdat jij geen contractant bent.
Kan ik ook een bestelling annuleren?
Reputatie 7
Badge +2
In de email bevestiging heb je een nr en de informatie hoe kun je annuleren.
Reputatie 6
Badge
Hoi Marijnvanwely,

Welkom op het forum van Tele2,

Je kan ons even bellen om je bestelling te annuleren.

Groet,

Arjan