beantwoord

Contract overname na afloop abonnement

• 1 april 2019
  • 1 reactie
  • 96 x bekeken

Graag wil ik mijn abonnement overdragen aan mijn dochter(inmiddels meerderjarig). Het abonnement staat al op haar rekeningnummer, alleen staat het abonnement nog op mijn naam. Tevens is de contractduur van 2 jaar voorbij, toestel is afbetaald en is het nu automatisch overgegaan in een sim-only. Ik zie dat je online gemakkelijk het contract kan overdragen, maar ik begrijp de laatste opmerking bij de voorwaarden niet: ''Wil je na een overgenomen contract verlengen met een telefoon? Dat kan wanneer je 4 maanden klant bent en van de laatste 4 facturen, de 2 oudste zijn betaald.''
Wie bedoelen jullie hier met ''je''? De nieuwe contracthouder? Betekent dit dan dat zij nog 4 maanden haar huidige sim-only abonnement moet houden, op haar naam, voordat ze kan verlengen met een nieuw toestel?
Of gelden die 4 maanden in het algemeen en hebben we die dan nu al ruim gehaald?

Met vriendelijke groet,

J.A.
icon

Beste antwoord door eric 1 april 2019, 14:22

Klopt,de nieuwe contractant moet eerst 4 maanden zelfstandig klant zijn (en 2 facturen onder de nieuwe naam betaald hebben), dan kan deze verlengen naar weer een abonnement met een toestel.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Klopt,de nieuwe contractant moet eerst 4 maanden zelfstandig klant zijn (en 2 facturen onder de nieuwe naam betaald hebben), dan kan deze verlengen naar weer een abonnement met een toestel.