beantwoord

Contract gegevens

  • 13 juni 2019
  • 1 reactie
  • 95 x bekeken

Ik heb 2 dagen geleden mijn abonnement verlengd. Het vorige contract stond op de naam van mijn moeder, maar voor dit nieuwe contract nu heb ik al mijn eigen gegevens ingevuld. Toen ik een bevestiging kreeg zag ik later in het contract de geboortedatum staan van mijn moeder. Gaat dit problemen opleveren bij de levering? Anders zou ik dat graag willen aanpassen. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door eric 13 juni 2019, 22:57

Je hebt het contract van je moeder verlengd. Dat kan niet. Dit moet eerst worden overgezet op jou. Zie zelfde vraag en antwoord hier: https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/nieuw-abonnement-verkeerde-geboortedatum-76838/index1.html#post466622
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Je hebt het contract van je moeder verlengd. Dat kan niet. Dit moet eerst worden overgezet op jou. Zie zelfde vraag en antwoord hier: https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/nieuw-abonnement-verkeerde-geboortedatum-76838/index1.html#post466622