beantwoord

Content op de factuur

• 11 november 2016
  • 4 reacties
  • 95 x bekeken

Op mijn factuur met factuurdatum 01-10-2016 en factuurnummer NL1609136958 staat onder de noemer 'content' een bedrag van 14,88 EUR exclusief BTW vermeld.
Inclusief BTW is dat 18 EUR.
Bij duur/volume staat 6 vermeld.

Vandaag nieuwe factuur met factuurdatum 01-11-2016 en factuurnummer NL1610229789 ontvangen.
Nu staat er een bedrag van maar liefst 61,98 EUR exclusief BTW vermeld, wederom onder de noemer 'content'.

Wij hebben geen flauw benul waar dat betrekking op heeft.
Wij hebben geen enkel abonnement afgesloten.
Via payinfo.nl komt er geen enkel bedrag of abonnement tevoorschijn.

Ik heb afgelopen week meerdere malen de klantenservice proberen te bellen.
Tot drie keer toe heb ik langer dan 30 minuten in de wacht gestaan en heb daarna de verbinding verbroken.
Ook heb ik zojuist voor de derde keer een e-mail gestuurd.
Op mijn vorige e-mails heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.

Ik heb onze reguliere abonnementskosten (van de factuur met factuurdatum 01-10-2016) volledig betaald, maar niet de bedragen die op 'content' betrekking hebben.
Graag zou ik willen dat deze bedragen worden gecrediteerd.
Het is vreemd te moeten betalen voor iets waarvan je totaal niet weet waar het betrekking op heeft.

Mijn klantnummer is CS1076426.
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
icon

Beste antwoord door Cypher 11 november 2016, 23:04

Ga eens naar www.payinfo.nl, daar kun je inzien of je een betaalde abonnement hebt lopen op een of andere dienst.
Daar kun je dat inzien, en zondig blokkeren.
Daar heb je weinig aan voor de al betaalde diensten, maar zo lopen de kosten iig vanaf de blokkade niet meer op.

Wat de al gemaakte kosten betreft, daarin kan ik weinig voor je betekenen.
Dat is aan Tele2.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ga eens naar www.payinfo.nl, daar kun je inzien of je een betaalde abonnement hebt lopen op een of andere dienst.
Daar kun je dat inzien, en zondig blokkeren.
Daar heb je weinig aan voor de al betaalde diensten, maar zo lopen de kosten iig vanaf de blokkade niet meer op.

Wat de al gemaakte kosten betreft, daarin kan ik weinig voor je betekenen.
Dat is aan Tele2.
Reputatie 7
Badge +4
Als je een factuur maar deels betaald dan is het wachten op afsluiting. Je zult toch via eenmalige of doorlopende bestellingen premium content van totaal 6 x 3 euro hebben besteld. Als je de klantenservice belt kunnen ze de contentprovider om de aanmeld cq bevestiging smsjes van jouw nummer vragen. Alleen als ze die niet kunnen aangeven is een credit te verwachten. Maar dat gebeurt maar heel zeldzaam.
Heb al gekeken op payinfo.nl.
Geen abonnement o.i.d. bekend.
Probeer maandag nogmaals de klantenservice. Hopelijk sta ik niet weer 30 minuten of langer in de wacht.
Reputatie 2
Badge
Lijkt me het beste,

Email heeft geen zin. tele2 heeft geen contact emailadres namelijk. vandaar dat ze ook niet beantwoord worden :)
Betreft note van Eric, het is inderdaad het geval . 95% van de gevallen heeft zichzelf aangemeld, bewust of onbewust.
Als dit het geval is zal je dus ook zelf voor de kosten opdraaien helaas.

Hoop dat je eruit komt.