beantwoord

Contactgegevens (telefoon) Spuistraat Den Haag ivm Samsung reparatie (VANDAAG)

• 21 mei 2017
  • 6 reacties
  • 4141 x bekeken

L.s.
Kunt u mij het telefoonnummer verstrekken of een andere mogelijkheid tot direct contact met de winkel aan de Spuistraat?

Ik zou graag vandaag een display van een Samsung toestel laten vervangen. Ik kan er door een val niets meer op lezen en heb m volgende week eigenlijk nodig voor mijn werk.

Voordat ik voor niets naar Den Haag rijd zou ik uiteraard graag willen weten of ze een display op voorraad hebben voor een Samsung S6- Goud. (mag ook een andere kleur worden, als dat past). Misschien kunnen ze het onderdeel alvast apart leggen/ reserveren als ik ze zelf niet kan bereiken?

Alvast bedankt,

MVG Martijn
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 22 mei 2017, 11:14

Hoi Martijn,

Wij kunnen niet inzien wat er op voorraad is bij een Premium Support servicepunt van Samsung is..
Voordat je naar het service punt gaat kan je het beste telefonische contact opnemen met Samsung zij kunnen waarschijnlijk voor jou nagaan of de reparatie direct mogelijk is!

Groet, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
In Den Haag hebben ze geen directe reparatie service. www.tele2.nl/winkels

"In de winkel kun je je toestel inleveren om te laten repareren, de Sales Advisors kijken hier niet zelf naar maar sturen je toestel door aan onze reparatieservice. "

Als je vandaag dit nog wilt laten repareren kun je beter een "GSM boer op de hoek" zoeken.. Gewoon zo'n kleine shop waar ze Labara sims verkopen en telefoons repareren..
Volgens samsung zou het een Premium Support servicepunt moeten zijn (zie hieronder). En in staat om direct e.e.a. te vervangen. Maar goed. Bedankt voor je reactie! Ik ga maar kijken naar een andere oplossing.

http://www.samsung.com/nl/reparatie/?q=den%20haag&radius=50000
Badge
Hoi Martijn,

Wij kunnen niet inzien wat er op voorraad is bij een Premium Support servicepunt van Samsung is..
Voordat je naar het service punt gaat kan je het beste telefonische contact opnemen met Samsung zij kunnen waarschijnlijk voor jou nagaan of de reparatie direct mogelijk is!

Groet, Maris
Reputatie 7
Badge +2
Bellen met Samsung heeft ook geen zin, heb al twee keer gebeld met klantenservice van Samsung met vraag over accu reparatie van een S7, en ze hebben geen manier om direct contact met het winkel in Den Haag.

Ook kan blijkbaar via de website geen afspraken gemaakt worden, (dat kan bij andere service centers van Samsung wel).

Maar als ze daar de onderdelen op voorraad hebben, kunnen ze wel direct repareren, maar ze doen ook een uitgebreide test, dus verwacht niet dat binnen half uur klaar is.

Ik ben daar paar weken geleden gewest en voor mijn telefoon hadden ze paar dagen nodig.

Misschien is voor jou de 24uur service van Dynafix een optie? Kost je wel 24€ extra.
Dank allemaal voor de reacties. Tis morgen hopelijk opgelost. Een reparatiewinkel in de buurt kon een display bestellen en dinsdag in huis hebben. Wat erg eigenlijk dat je je e-mail, whatsapp, internetbankieren etc. in je dagelijks leven zo nodig lijkt te hebben tegenwoordig. Gelukkig heb ik nog wel een oud reserve toestelletje maar zonder headset. Erg lastig in de auto... Stoppen op de eerste plek en terugbellen 🙂.
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris