beantwoord

Camera s20 trilt

  • 3 August 2022
  • 5 reacties
  • 87 x bekeken

Hallo,

Tijdens mijn vakantie (waarin ik actief gebruik maak van mijn camera) trilt mijn camera ineens ontzettend, zonder dat de telefoon echt beweegt. Dit was voorheen niet zo. Zelfs mijn telefoon resetten etc. heeft niet een positief effect gehad. Zou het aan de camera zelf kunnen liggen?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Elyb0y 4 August 2022, 15:40

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi, 

 

sorry dit ik er zo tussen spring, maar heb je dit bijvoorbeeld ook als je Snapchat opent? Of een andere app die je camera gebruikt? Of enkel alleen bij de Samsung camera app? Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat dit een software bug is die even moet opgelost worden door Samsung door middel van een update. 

Hi @Elyb0y,

Dat is inderdaad gek en zeker niet de bedoeling - ik snap dan ook dat je op je vakantie mooie foto's wilt maken!

Ik ben direct op onderzoek uitgegaan en ik zie dat hier meer mensen last van hebben. Ik lees terug dat het normaliter inderdaad op zou moeten lossen met een algehele reset en de laatste update op jouw toestel zetten, maar je geeft zelf al aan dat dit niet werkt bij jouw toestel. Het enige advies wat ik op dit moment aan jou kan geven is om jouw toestel ter reparatie aan te bieden, zodat het reparatie centrum er naar kan kijken en repareren. 

Je hebt recht op 24 maanden fabrieksgarantie. Je kunt je toestel via ons aanmelden voor een reparatie, alle informatie hierover vind je ook in de link. Nadat je jouw toestel hebt opgestuurd, wordt deze grondig onderzocht en wordt er alles aan gedaan om het defect te verhelpen.

Wanneer je toestel in het erkende reparatiecentrum is aangekomen gaan de specialisten kijken wat het defect is én hoe het defect is ontstaan. Wanneer blijkt dat het defect binnen de fabrieksgarantie valt, dan zal je toestel kosteloos gerepareerd worden. Mocht blijken dat het defect is ontstaan door val, stoot, water en/of drukschade, dan ontvang je van ons een prijsopgave. Schade die hierdoor veroorzaakt is, valt namelijk niet onder fabrieksgarantie. Je kan er dan zelf voor kiezen om je toestel tegen deze kosten te laten repareren, máár kunt er ook voor kiezen om afstand te doen van het toestel óf je kunt jouw toestel ongerepareerd laten terugsturen - dit tegen éénmalige onderzoekskosten van €36,30.

In jouw geval, als je binnen deze 24 maanden valt, heb je ook de keuze om naast het te laten repareren bij Dr. Mobile dit ook te doen via Samsung zelf. Het voordeel hiervan is dat jouw toestel gratis word opgehaald en weer thuisgebracht. Jouw toestel heb je dan binnen drie werkdagen gerepareerd weer thuis. 

Let er wel op, als je jouw toestel gaat opsturen ter reparatie, dat je ervoor zorgt dat  'Find My Mobile' uit staat ( Instellingen > Biometrie en beveiliging > Zoek mijn mobiel). Anders nemen ze jouw toestel niet mee.

Ik hoop dat het duidelijk is! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je mij te vinden! 😄

 

Bedankt voor de uitgebreide reactie! Ik zal hem dan binnenkort inderdaad voor reparatie opsturen.

Hartstikke bedankt!

Bedankt voor het meedenken! Het is helaas ook in andere apps. Ik stuur mijn telefoon deze week op naar Samsung. 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Elyb0y,

Dat is inderdaad gek en zeker niet de bedoeling - ik snap dan ook dat je op je vakantie mooie foto's wilt maken!

Ik ben direct op onderzoek uitgegaan en ik zie dat hier meer mensen last van hebben. Ik lees terug dat het normaliter inderdaad op zou moeten lossen met een algehele reset en de laatste update op jouw toestel zetten, maar je geeft zelf al aan dat dit niet werkt bij jouw toestel. Het enige advies wat ik op dit moment aan jou kan geven is om jouw toestel ter reparatie aan te bieden, zodat het reparatie centrum er naar kan kijken en repareren. 

Je hebt recht op 24 maanden fabrieksgarantie. Je kunt je toestel via ons aanmelden voor een reparatie, alle informatie hierover vind je ook in de link. Nadat je jouw toestel hebt opgestuurd, wordt deze grondig onderzocht en wordt er alles aan gedaan om het defect te verhelpen.

Wanneer je toestel in het erkende reparatiecentrum is aangekomen gaan de specialisten kijken wat het defect is én hoe het defect is ontstaan. Wanneer blijkt dat het defect binnen de fabrieksgarantie valt, dan zal je toestel kosteloos gerepareerd worden. Mocht blijken dat het defect is ontstaan door val, stoot, water en/of drukschade, dan ontvang je van ons een prijsopgave. Schade die hierdoor veroorzaakt is, valt namelijk niet onder fabrieksgarantie. Je kan er dan zelf voor kiezen om je toestel tegen deze kosten te laten repareren, máár kunt er ook voor kiezen om afstand te doen van het toestel óf je kunt jouw toestel ongerepareerd laten terugsturen - dit tegen éénmalige onderzoekskosten van €36,30.

In jouw geval, als je binnen deze 24 maanden valt, heb je ook de keuze om naast het te laten repareren bij Dr. Mobile dit ook te doen via Samsung zelf. Het voordeel hiervan is dat jouw toestel gratis word opgehaald en weer thuisgebracht. Jouw toestel heb je dan binnen drie werkdagen gerepareerd weer thuis. 

Let er wel op, als je jouw toestel gaat opsturen ter reparatie, dat je ervoor zorgt dat  'Find My Mobile' uit staat ( Instellingen > Biometrie en beveiliging > Zoek mijn mobiel). Anders nemen ze jouw toestel niet mee.

Ik hoop dat het duidelijk is! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je mij te vinden! 😄

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Elyb0y

Wat @Jacco inderdaad zegt kan kloppen! Maar mocht je de telefoon ter reparatie opsturen, zal Samsung alles voor je onderzoeken om te kijken waar het probleem vandaan komt! Mocht er nog iets in de toekomst zijn, open je dan een nieuw topic? Dan hoop ik je snel weer te zien op de Community!

Reageer