beantwoord

Bunq account

• 6 september 2019
  • 4 reacties
  • 181 x bekeken

Hallo,

Ik wil mijn IBAN wijzigen, maar mijn bank (Bunq) staat er niet tussen. Hoe doe ik dit?

Groet Steven
icon

Beste antwoord door pipodeclown 6 september 2019, 19:27

Tja de ‘vooruitstrevende’ FinTech partij Bunq heeft zich nog niet laten opnemen in de lijst die door alle banken wordt ondersteund en kan alleen nog handmatig worden toegevoegd door een moderator. Na het weekend zij de moderators weer actief op het forum.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge
Tja de ‘vooruitstrevende’ FinTech partij Bunq heeft zich nog niet laten opnemen in de lijst die door alle banken wordt ondersteund en kan alleen nog handmatig worden toegevoegd door een moderator. Na het weekend zij de moderators weer actief op het forum.

Bedankt voor je reactie! Dan wacht ik even af tot de moderators terug zijn en regel ik het met hun.
Reputatie 3
Badge
Hi Steven,

jij wilt je rekeningnummer laten wijzigen. Bij een Bunq rekeningnummer kan dit inderdaad nog niet via MijnTele2.
Ik kan het wel voor je wijzigen.

Kun je me een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- De laatste vier cijfers van je oude rekeningnummer
- Geboortedatum
- Nieuw rekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Badge
Hey Steven,

7 dagen geleden heb ik je een sms met een code gestuurd en je een prive bericht gestuurd maar tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen.
Ik sluit daarom dit topic.

Nog een fijne dag.