vraag

Bundeltje niet kunnen gebruiken

  • 28 september 2015
  • 0 reacties
  • 118 x bekeken

Ik heb het internetbundeltje niet kunnen gebruiken. Zou ik mijn €1,50 terug gestort kunnen krijgen. Ik was niet op de hoogte van het feit dat mijn telefoon anders moet worden ingesteld om in het buitenlandgebruik te kunnen maken van internet. Ik was er van overtuigd dat het aanzetten van dataroaming aanzetten genoeg zou zijn en nu heb ik de €1,50 voor de bundel niet kunnen gebruiken. Weggegooid geld.
Kan Tele2 me tegemoet komen en het terugstorten?

Ook heb ik in de maand augustus een buiten de bundel aan internet gebruik staan en Joost mag weten hoe dat kan, aangezien ik normaal er beneden de bundel gebruik. Ik heb niets vreemds gedaan....
Was er een storing of zo?

Zou u er naar kunnen kijken en de onnodige kosten voor mij terugstorten?

Dank u wel.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.