Bundels aanpassen naar unlimited

• 23 juli 2017
  • 9 reacties
  • 145 x bekeken

Ik heb al drie jaar een abo bij jullie van 1000mb data en 100 bel/sms. Nu wil ik graag unlimited data. Wat gaat mij dit in de maand extra kosten?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Volgens de tarieventabel kost onbeperkt bellen en onbeperkt data 25 euro per maand.
Hoeveel dat meer is, moet je zelf even uitrekenen, want ik weet niet wat je nu betaald 😉
Reputatie 7
Badge +4
Je kan zelf je abonnement aanpassen via mijn.tele2.nl . Dan zie je ook direct alle bijbehorende prijzen.
Badge
Hoi Marin.inge, welkom op ons forum!

In je mijn Tele2 omgeving kan je de bundels wijzigen of je contact verlengen, je ziet dan gelijk de kosten zoals eric ook aangeeft!
Als je er niet uitkomt kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens:

* klantnummer
* geboortedatum
* volledige adres

Je kan mij een privébericht sturen als je naar mijn profiel gaat!

Groetjes, Maris
Badge
Hoi Martin, ik kreeg een mail van mij collega dat je de gegevens naar hem hebt gestuurd..
Zou je mij nog je volledige adres en geboortedatum kunnen sturen?

Groetjes, Maris
Badge
Ik heb je gegevens ontvangen en zie dat je twee abonnementen bij ons hebt.
Zou je mij in het privébericht ook nog kunnen vertellen welk abonnement je zou willen wijzigen (het telefoonnummer).

Groetjes, Maris
Het gaat om telefoonnr 06........
Reputatie 7
Badge +5
Dat is geen privé bericht hé, je zet nu je telefoon nummer openbaar.
Je kunt binnen een uur na aanvang post deze nog wijzigen.
Dat doe je door op de drie bolletjes te klikken rechts onderin de post, en dan kies je bewerken.

@Maris van Tele2 het is handig om ook een hyperlink te posten waar het privé bericht naartoe moet als je daarom vraagt.
Want de meeste mensen weten niet hoe dat te doen, een privé bericht sturen.
Badge
Ik heb je een privébericht gestuurd met een kosten plaatje!

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris