beantwoord

Bundelkopen macadonie

• 16 juli 2017
  • 3 reacties
  • 220 x bekeken

Hallo,
Ik ga over 10 dagen naar macadonie, nu heb ik wel begrepen dat die land ondanks het wel in de eu licht en er bij hoort, het niet binnen de eu bundel valt,

Toch wil ik er internet maar geen hoge kosten, dus begreep ik van de kantenservice aan de telefoon dat ik 1gb voor 10€ kon kopen? Nu wil ik dit dus doen maar kan dit nergens vinden, niet op de site (https://www.tele2.nl/mobiel/bellen-in-het-buitenland/) en niet in de app (zie foto bijlagen).

Als ik deze bundel gekocht hebt, wanneer gaat deze in en hoelang is hij geldig (ben daar van 25 juli tot 4 aug).
Moet ik dan mijn roaming aan zetten en dan als de bundel op is meteen uitzetten?

Ik hoop hier graag meer info over te krijgen,

Mvg
Michael S
icon

Beste antwoord door eric 16 juli 2017, 08:00

Helaas. Macedonie ligt dan wel in Europa, het zit niet in de Europese unie en roam like home wetgeving is dus niet van toepassing. Via de door jou genoemde link vind je de prijs per minuut/sms en MB. Bij het onderdeel waar alle landen worden genoemd voor een voordeel databundel staat Macedonie er niet tussen. Die zijn er dus niet voor dit land. Aangezien mobiel internet daar 10 euro per MB kost is het advies, gebruik wifi hotspots of koop lokaal een prepaid kaartje voor mobiele data.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Helaas. Macedonie ligt dan wel in Europa, het zit niet in de Europese unie en roam like home wetgeving is dus niet van toepassing. Via de door jou genoemde link vind je de prijs per minuut/sms en MB. Bij het onderdeel waar alle landen worden genoemd voor een voordeel databundel staat Macedonie er niet tussen. Die zijn er dus niet voor dit land. Aangezien mobiel internet daar 10 euro per MB kost is het advies, gebruik wifi hotspots of koop lokaal een prepaid kaartje voor mobiele data.
Badge
Je hebt al een antwoord gekregen zie ik, super!

Macedonië is ondanks de aanvraag nooit toegetreden tot de EU,
al hoewel het wel binnen Europa ligt.
Om deze reden gelden daar andere tarieven.

Alle tarieven vind je hier.

Groetjes, Kim
Badge
Er is niet meer gereageerd, daarom zal dit topic gesloten worden.
Als je nog andere vragen kun je een nieuw topic starten.

Groetjes, Kim