beantwoord

Bundelboosters werken niet

• 28 May 2019
  • 2 reacties
  • 1375 x bekeken

Ik heb een Unlimited Data abonnement, en ik kan geen 1 GB Bundelboosters meer bestellen.
Ik heb het geprobeerd via SMS, dan krijg ik dit bericht: "Beste klant, helaas is het niet gelukt om uw bundel te activeren. Probeer het op een later tijdstip nog een keer. Groet, Tele2".
Via de MijnTele2 app krijg ik: "Mislukt: het activeren van de booster is mislukt.".
En via MijnTele2 in een browser krijg ik: "Er is iets fout gegaan: Het activeren van de 1GB bundelbooster is niet gelukt, probeer het nog eens."

Op dit moment is mijn 5 GB dagbundel op, dus het komt ook niet doordat ik nog niet in aanmerking kom voor de bundelbooster.

Ik heb halverwege maart dit probleem ook al eens gehad, maar toen dacht ik dat het een tijdelijke storing was. Sindsdien heb ik geen bundelboosters meer geprobeerd te bestellen tot vandaag, en nu blijkt dat het nog steeds een probleem is. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 28 May 2019, 17:03

Hi wfdewith, welkom op ons forum :)

Het probleem dat je omschrijft doet vermoeden dat er onder de motorkap iets mis is. Ik wil graag even poolshoogte nemen. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Je voor- en achternaam

- Je adres inclusief postcode en woonplaats

- Je geboortedatum én de laatste vier cijfers van je IBAN

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Hi wfdewith, welkom op ons forum :)

Het probleem dat je omschrijft doet vermoeden dat er onder de motorkap iets mis is. Ik wil graag even poolshoogte nemen. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je voor- en achternaam
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Je geboortedatum én de laatste vier cijfers van je IBAN
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Reputatie 6
Badge
Er lijkt bij ons een probleem te zitten met het verwerken van je aanvragen voor extra databundels. Ik heb onze IT'ers gevraagd dit verder te onderzoeken en op te lossen.

Hopelijk is het snel gefikst!