Bundelbooster werkt niet


  • Durft te posten
  • 1 reactie
Mijn Bundelbooster werkt nog steeds niet. Ik heb er al 3x over gebeld en het zou elke keer geregeld worden. Tot 3x aan toe wisten ze niet wat er aan de hand was en zou mevrouw wel handmatig 1 gb toevoegen aan mijn account. Ik begin zo onderhand te geloven dat het niet mogelijk is bij jullie.. en nee de sms-jes werken ook niet en voor de rest werkt alles.

icon Beste antwoord door Cypher 15 november 2018, 08:52

Dus wat in de onderstaande link wordt beschreven werkt niet?

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/unlimited-abonnement/

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dus wat in de onderstaande link wordt beschreven werkt niet?

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/unlimited-abonnement/
Reputatie 7
Badge +4
En als je de bundelbooster in de Tele2 app gebruikt?
Reputatie 7
Badge +5
eric schreef:

En als je de bundelbooster in de Tele2 app gebruikt?



Dat staat dus onder andere ook beschreven in de link die ik gepost heb.
Nee.. de gehele bundelbooster werkt niet, dus ook in de Tele2 app niet. Ik heb het al 3x doorbesproken met de klantenservice en elke keer is er niet duidelijk wat het probleem is. Dan moet het elke keer doorgestuurd worden naar de it-afdeling, want er zou wel iets mis zijn met mijn account of iets dergelijks.
Reputatie 7
Badge +4
Nou, dan ligt het in iedergeval bij de juiste afdeling, wij als mede klanten kunnen dan niet veel meer voor je doen hier op het forum.