Bundelbooster Unlimited Data werkt niet

  • 12 July 2020
  • 3 reacties
  • 1147 x bekeken

Hoi, de bundelbooster van mijn Unlimited Data abo werkt niet.

Via de app krijg ik alleen de melding dat ik extra data kan aanvragen wanneer ik nog 500 MB op mijn bundel heb. Zit nu op 90MB, het zou dus moeten kunnen 🤷🏻‍♀️ 

Via SMS naar 1280 krijg ik melding dat deze bundel nu niet aangeschaft kan worden. 

En via MijnTele2 lukt het ook niet

 

Ik lees dat de bundelbooster vaak problemen geeft. Kan ik hier zelf iets aan oplossen?


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

Staat er een reden in de sms waarom de bundel niet kan worden aangeschaft? Probeer de laatste 90MB ook eens te verbruiken en probeer dan nog eens een booster aan te vragen.

Reputatie 7
Badge +12

Klanten die na 6 mei een nieuw abonnement hebben gekocht kunnen alleen nadat je 5Gb of 1Gb bundel volledig op is een nieuwe bestellen. Let wel op dat je de juiste Tele2 APP gebruikt. Er is een versie voor oude en een versie voor nieuwe abonnementen. Als klanten bericht hebben gehad dat ze ook 4G roaming hebben gekregen zullen ze ook de nieuwe APP moeten gebruiken.

Reputatie 5

Hi @Onbekend123 , welkom op onze Community! Goed dat je deze vraag hier stelt. Thanks voor het meedenken @pipodeclown en @eric . Ik ben erg benieuwd of je iets aan de tips hebt gehad. Het hangt er inderdaad vanaf wanneer je klant bent geworden bij ons en of je de juiste app hebt geïnstalleerd. Anders laat ik dit gelijk voor je uitzoeken! :muscle_tone4:

Wil je ons op de hoogte houden? We staan helemaal voor je klaar!

Groetjes, 

Rox