beantwoord

Bundelbooster Unlimited Data werkt niet!

  • 6 April 2020
  • 7 reacties
  • 1568 x bekeken

Goedemiddag,

Sinds begin van de middag werkt het activeren van de Bundelbooster van ons Unlimited Data abonnement niet meer. We krijgen de volgende melding in de MijnTele2 App:

'Het activeren van de Booster is mislukt'

Graag iw reactie hoe ik dit kan lossen, bijv. via Prive-bericht.

Dank, groet,  H. Ordelman.

icon

Beste antwoord door eric 6 April 2020, 20:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Is “helaas” bekend. https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/problemen-activeren-bundelbooster-unlimited-79607

Ik heb ditzelfde probleem al een paar uur. Ik kan overal inloggen, maar geen booster ontvangen: via app, website en sms. Kan iemand me helpen dit te fixen?

Reputatie 7
Badge +12

Men werkt er op hun hoofdkantoor aan. Totdat dat is opgelost kun je even geen booster aanvragen c.q. ontvangen.

Ik heb zojuist mijn bundel weer kunnen activeren!

Reputatie 7
Badge +12

Yeah! Weer lekker boosten!

Ze hebben het lek bovenwater.

Bij mij werkt het niet 

Reputatie 7
Badge +12

Net even sms gestuurd, gaat prima hier.