BundelBooster probleem? Dit lost het snel op!

  • 11 November 2020
  • 36 reacties
  • 2021 x bekeken

Reputatie 1
  • Durft te posten
  • 1 reactie

Dus je bundel is op en je wilt die ene gigabyte weer en het duurt lang voordat je weer kan internetten? Wanneer je merkt na het aanvragen van 1GB dat de connectie niet wordt gemaakt zet je Vliegtuig Modus aan, wacht enkele seconden en doe de modus weer uit. En je bent weer verbonden met het netwerk. 

Nu kan ik dit alleen vertellen over wat ik ervaar. Ik kan niet waarborgen dat dit jouw probleem oplost.

Helaas is dit een probleem dat met de nieuwe app aangekomen is. Hopelijk kan Tele2 dit probleem gauw oplossen.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

36 reacties

Reputatie 2

Het is een smartphone abonnement. Zonder thetering moet je in het algemeen kunnen uitkomen met de Fair Use Policy van 5gb per dag. Uiteraard kun je zonder kosten meer gebruiken, via de app of via sms kun je dan bijbestellen.

Ten eerste: Misschien in 2015. Tegenwoordig heb je streamingapps zoals Twitch en Youtube die overal doorheen vreten. Ook apps zoals TikTok gaan lachend door die 5GB heen. 

Hou dus eens op met het teruggrijpen naar een "Mobiel abonnement". Hoezo moet een mobiel abonnement een kreukel paard zijn? Hoezo zit er een limiet op 5gb en niet 10gb? 20gb? Waarom is het nog 1gb? en niet nog 5gb? Waarom is deze slechte status quo van een telecom provider het verdedigen waard?

Ten tweede, de app werkt voor geen meter en de sms komt dus pas na 30 minuten binnen. Dan ben ik dus al 30 minuten uit mijn Teams call gegooid. Ja, dat is ook een app op je telefoon tegenwoordig!

Volgens mij is het hoog tijd dat die providers weer eens écht gaan concurreren op data. Tele2 deed dit dus vroeger wel maar nu is het gewoon weer een lamlendig niksbedrijfje geworden.

Reputatie 2

Dit was echt het enige wat mij nog hield bij Tele2. Nu is het een raar, sloom kutsysteem dat pas na 30min je gig toepast. En dan kan je weer even 15 minuten TikTokken of Youtuben in de trein.

 

Onzin dat het zo'n megabelasting op het systeem is. Doe de limiet dan op 20GB of maak 'Nog 5gb' een optie. Dit is gewoon klantonvriendelijk en alles blokkeren. Unlimited my ass

Reputatie 1

Tele2 gaat het niet oplossen . Ze geven niks maar dan ook helemaal niks om hun klanten ! En onbeperkt data ? Dat is dit dus niet . Ik kan niet eens meer normaal een film kijken .super frustrerend  ,zo hoor je niet met je klanten om te gaan . 
ik ga overstappen maar een andere provider en een paar vrienden ook . En tele2 ? Die geven geen F

Dit is een probleem wat ik sinds vandaag(24-11) ervaar, hiervoor was er geen probleem na het toevoegen van 1GB en werkte het als behoort. Dit ziet er inderdaad puur uit als een blokkering vanuit Tele2 om te zorgen dat men het handmatig moet corrigeren. 

Online Mobile Multiplayer Gaming, zowel als meerdere andere doelen zoals in deze draad en andere genoemd zijn onmogelijk in deze vorm na het verbruiken van de eerste 5GB.

Het is nog steeds mogelijk een Automate script te gebruiken voor het versturen van de “nog 1gb” SMS als je 80% verbruikt hebt, als je dit doet in combinatie met een automatische “nog 1gb” om 00:01 elke nacht zal de 1GB eerst vebruikt worden voordat de 5GB aangeraakt wordt, echter moet je nog steeds vliegtuigmodus aan en uit doen aan het eind hiervan.

Jammergenoeg zit ik nog een jaar aan het huidige abbonement vast, mogelijk dat ik alles afbetaal en gelijk overstap aangezien dit absoluut waardeloos is, tevens spijtig dat Tele2 mij kwijt is als prospect voor een alles-in-1 pakket.

Een slogan als “Unlimited, not Uninterrupted!” klinkt natuurlijk ook niet zo lekker voor de marketting als “zorgeloos onbeperkt internetten” ;)

Reputatie 2

Wat je nu heb is geen Tele2 meer maar  “T-Mobile” .  Tele2 is niks meer dan een naam.

 

Hoe kan je klanten naar T-Mobile krijgen als voor hetzelfde dienst 35 Euro moet betalen?

Simpel : maak de ervaring zo onvriendelijk mogelijk , ze gaan vanzelf naar een andere oplossing en de goedkope klanten zijn weg.

 

Reputatie 6
Badge +1

Sorry hoor maar wanneer wordt er nu eens serieus gereageerd op het feit dat de bundelbooster niet werkt zoals hij zou moeten werken? De bundelbooster werkt niet zoals hij zou moeten werken, het sms sturen werkt niet zoals het zou moeten werken, de nieuwe app werkt niet zoals hij zou moeten werken. Daar moet tele2 nu zelf echt eens verantwoordelijkheid voor nemen. Om mensen dan nog met een fup om de oren te slaan en ne te doen of je voor de rest doof bent slaat echt helemaal nergens meer op. 

 

Als mensen de bundelbooster niet direct kunnen gebruiken op het moment dat het zou moeten, als de sms dienst niet direct werkt zoals het zou moeten, dan komt tele2 zijn contractuele verplichtingen niet na. Mensen zouden  na verbruik van de eerste 4,5GB een bundelbooster bij moeten kunnen bestellen, maar dit werkt niet zoals het zou moeten. Mensen zouden na het gebruik van een bundelbooster direct weer een nieuwe booster moeten kunnen aanvragen, maar ook dit werkt niet zoals het zou moeten. Dit ligt aan tele2. Aangezien door deze storing in het aanvragen van boosters klanten hun data abonnement helemaal niet kunnen gebruiken (ze hebben immers helemaal geen data connectie meer) zou Tele2 dan ook voor elke dag dat het booster aanvragen niet werkt zoals het zou moeten werken 1/30ste van het abonnementsbedrag van unlimited klanten terug moeten betalen, totdat het aanvragen van boosters wel weer zo werkt als het zou moeten. Dit technische probleem met het aanvragen van boosters speelt al maanden, daar kun je de klanten niet langer zo mee laten zitten.

Enige manier om dit probleem op te lossen. 

Hou je vast. 

Want ik probeer hier een ****** film te kijken en me vrouw te bosse ondertussen moet ik 3-5x een vieze ****** bundelbooster aanvragen en ik zweer het je hij blijft maar vastlopen met je vliegtuigstand. 

 

Ik zit hier in een airbnb zonder wifi dus je weet gelijk waar je je wifi argumentjes mag steken. 

Ik heb sterretjes gebruikt dus als dit nog verwijderd word ook hebben jullie echt een klant minder.

​​​​​

Ook zit ik uren in de auto, lekker om geforceerd te worden mijn telefoon te gebruiken tijdens het rijden als ik niet wil dat mijn navigatie uitvalt. 

 

​​​​​​Iedereen neemt onbeperkt mobiel internet met een reden dat ik om de 10 minuten internet moet aanvragen en maar hopen dat het werkt is echt onbeschoft. 

​​​​​​

​​​​​Ongeloofelijk. 

Met vriendelijke groet

Trash2 gedupeerde

Wij gaan onze Tele2 bundels er uit gooien.

Simple dit is niet te doen namelijk.

Als nachtbewaker in anti kraak beleid ben ik erg afhankelijk van de internet .

Zodat ik lekker filmpje kan kijken en enzz.

Dagelijks gebruik van 20Gb gemiddeld.

(Kijk veel animatie als ontspanning)

Deze opties is vandaag verloren gegaan.

Dus ook einde van Tele2 en ben blij dat ik voor die extra 1 euro per maand maandelijks opzegging heb .

Er is niks mis mee dat iemand even extra 5 GB aantikt.

Een streaming van een film kost ongeveer 2Gb .

Hoe kan je nu de abbo verkopen als streaming en en enz als je naar je 5 Gb dag limiet op is.? En dan dit gaat krijgen .

 

En nee Tele2 is niet de enigste 

KPN/Vodafone en enzz doen allemaal het zelfde .

Namelijk via 1Gb opwaarderen .

Misschien eens tijd om alle mobile profiders in een keer gaan aanklagen via de EU hof wegens verkopen van zwendel. 

 

 

De 5gb per dag en daarna bundelbooster is bij alle providers hetzelfde bij unlimited abonnementen. Mobiel blijft nu eenmaal een shared medium. Misschien dat 5g  ervoor gaat zorgen dat niet alleen de snelheid maar ook de capaciteit groter wordt en de FUP omhoog gaat. Tele2 gebruikers hebben helaas nog geen 5g toegang. Maar als er zo'n aanbod op de markt komt is dat wellicht wat beter passend bij jou.

 

 

Probeer nu geen damage control te gaan lullen.

 

Jaren geen probleem geweest .

En nu alles is overgezet krijgen we T-Mobile regels.

Sorry gaat er bij mij niet in namelijk.

 

Goed bezig maat! Wij gaan ook weg maar wel eerst klacht en rechtzaakje spannen want dit kan niet he

Ik krijg me onbeperkt niet aangezien ik online moet opwaarderen wanneer die op is en dat gaat niet

Reputatie 1

Het is een smartphone abonnement. Zonder thetering moet je in het algemeen kunnen uitkomen met de Fair Use Policy van 5gb per dag. Uiteraard kun je zonder kosten meer gebruiken, via de app of via sms kun je dan bijbestellen.

Man, dit riedeltje van jouw kennen we nu wel op het forum. De app werkt niet goed en SMS al helemaal niet.

 

Wie ben jij om te bepalen hoe iemand aan het eind van de dag moet uitkomen? We leven in 2020 met 4k streaming en Netflix! Tele2 verkoopt ons peperdure telefoons met 4k schermen 300mbit etc. en wij worden constant geterroriseerd met flut internet en meldingen dat we nog maar 200mb over hebben.

Als je enig inlevingsvermogen hebt, hou je op met je voorgeprogrammeerde reacties en criminaliseer je tele2 gebruikers niet als "misbruikers". 5gb is zo op en niet meer van deze tijd. 

 

Jij hebt zelf gekozenen voor een abonnement met een FUP van 5gb.

Als medeklant kan ik geen producten aanpassen. Als jouw nieuwe gebruik er voor zorgt dat dit abonnement niet meer past zul je op zoek moeten naar een ander. Op dit moment hebben alle grote providers de FUP op 5gb per dag staan. Maar wie weet wat 2021 gaat brengen.

Bij andere providers word je niet uit de netwerk gegooid als je internet op is.

Dit vergeet je iedere keer heel slim om niet te noemen.

En voor een gewone klant jij verdedig Tele2 met Man en macht , Ik zou vragen waarom?! Al 10 jaar?!

 

 

Bij Tele2 word je soms uit de netwerk gegooid en sturen van sms doet ook niks , je krijgt melding (sign in Tele2 ....) En moet je soms minuten wachten na Vliegtuig modus aan zetten , hopen dat je internet weer aangesloten word . Dit heb ik zelf meerderen malen mee gemaakt.

In buitenland 4G van Tele2 deed ook 80% van het tijd niet...…

 

Je ben klant toch? Waarom ga je in discussie met andere klanten over hoeveelheid Data gebruik?! Wat is jouw belang in om klanten weg jagen als boven 5GB Fup gaan?

Waarom moet ik 41 euro betalen als voor 30 euro ADSL kan krijgen?!  Hoe gebruik je dat onderweg?!  Ik ben zelf technisch en heb heel goede inzicht op alle mogelijkheden .

Ik heb een contract getekend met Tele2 voor Unlimited 4G op mijn Mobiel ( wat in 2020 kan je bijna alles met je mobiel doen en kan je met gemaak boven 5GB fup gaan).

Ik heb geen moeite met bundel busters inzetten als maar echt werkt en niet met vliegtuig modus.…

Kan Tele2 deze voorwaarden niet waar maken dan moet alle oude contracten voor de fusie ontbinden.

Dan blijf jij met je goedkope dienst en wij zijn weg naar een betere toekomst.

Ik heb dit probleem ook. Vliegmodus aan en uit werkt, maar brengt me in de problemen.

Heel naar, want ik kan mijn iOS laptop niet updaten. Die verwijst namelijk een 6.4 GB download, en wanneer mijn internet stopt reset hij de download.

Voorheen had ik geen problemen. Sinds nieuwe app versie heb ik delay en gewoon geen internet toegang meer. Instabiel dus. En heel vervelend. Zo vervelend dat ik ook naar andere opties aan het kijken ben. Goed Internet is belangrijk voor mij.

 

Matthijs

Reputatie 1

Pure contractbreuk dit, onder lopende contracten een unlimited abonnement veranderen in een 5gb abonnement.. Iemand zin een petitie-website bouwen?

Reputatie 7
Badge +4

Unlimited smartphone abonnement van providers zijn bedoeld voor een telefoon. Voor je laptop heb je meer een vaste verbinding met kabel of wifi nodig.

Gefeliciteerd! 4g voor thuis is inderdaad een data abonnement wat beter bij jouw gebruik aansluit. Zo is er voor iedereen bij de een of andere operator wel een geschikt product voor een prijs die je er voor over hebt.

 

Nee ben niet blij en nee het gaat me niet om de kosten .

Gaat mij om gebruikers gemak.

Ook ben ik overgestapt als ik in het buitenland gaat is mijn abbo niet geldige .

En ik kom soms als beveiliger ook wel eens diensten draaien bij de grens.

Dus nee blij ben ik niet .

En een groot gebruiker was ik niet voor Tele2 .

Gebruikte namelijk 15Gb per dag .

En was zeer onder de normalen dagelijks gebruik op de 4g netwerk 

 

Kijk ik snap dat niet de bedoeling is als vervanger voor je thuis internet .

Maar ik blijf er bij de 1Gb limiet zuigt .

En als je reclame van Tele2 moest geloven inde tijd dat ik mijn abbo afsluit.

Trek de hele internet leeg niet omdat het moet maar omdat het kan.

En nu naar overnamen is het.

Dag gebruikers .

En je kan wel zeggen van ja maar het was nooit niet de bedoelt geweest .

Sorry maar daar heeft Tele2 van af dag 1 met 4G geen zak mee gedaan.

En daar zit nu dus de probleem voor de mensen.

En weer je dat het wettelijk niet eens zomaar mag ?

Aangezien Tele2 het dan veeeeeel eerder had moeten oplossen 

Door nalatigheid van Tele2 des tijd is de gebruiker gewent om het te gebruiken .

Reputatie 1

Gefeliciteerd! 4g voor thuis is inderdaad een data abonnement wat beter bij jouw gebruik aansluit. Zo is er voor iedereen bij de een of andere operator wel een geschikt product voor een prijs die je er voor over hebt.

 

Nee ben niet blij en nee het gaat me niet om de kosten .

Gaat mij om gebruikers gemak.

Ook ben ik overgestapt als ik in het buitenland gaat is mijn abbo niet geldige .

En ik kom soms als beveiliger ook wel eens diensten draaien bij de grens.

Dus nee blij ben ik niet .

En een groot gebruiker was ik niet voor Tele2 .

Gebruikte namelijk 15Gb per dag .

En was zeer onder de normalen dagelijks gebruik op de 4g netwerk 

 

Kijk ik snap dat niet de bedoeling is als vervanger voor je thuis internet .

Maar ik blijf er bij de 1Gb limiet zuigt .

En als je reclame van Tele2 moest geloven inde tijd dat ik mijn abbo afsluit.

Trek de hele internet leeg niet omdat het moet maar omdat het kan.

En nu naar overnamen is het.

Dag gebruikers .

En je kan wel zeggen van ja maar het was nooit niet de bedoelt geweest .

Sorry maar daar heeft Tele2 van af dag 1 met 4G geen zak mee gedaan.

En daar zit nu dus de probleem voor de mensen.

En weer je dat het wettelijk niet eens zomaar mag ?

Aangezien Tele2 het dan veeeeeel eerder had moeten oplossen 

Door nalatigheid van Tele2 des tijd is de gebruiker gewent om het te gebruiken .

Dit is ook gewoon contractbreuk door tele-2, maar uiteraard hebben mensen zoals “Eric” de opdracht gekregen om dit anders uit te leggen aan de boze klanten. En als individu sta je helaas toch niet sterk tegen een grote organisatie als tele-2 tenzij je Youp van t Hek heet, misschien maar eens hem contacteren om t zelfde te doen als wat hij destijds  heeft gedaan paar jaar geleden met t-mobile, dan wordt het probleem waarschijnlijk snel beholpen.

Reputatie 7
Badge +4

Die 30 euro klopt, maar dan geen gezeur meer van alle apparaten thuis. Een kleiner abonnement of een combi met hoogste T-Mobile vaste lijn en unlimited T-Mobile mobiel ( €50,00).

Tele2 gaat het niet oplossen . Ze geven niks maar dan ook helemaal niks om hun klanten ! En onbeperkt data ? Dat is dit dus niet . Ik kan niet eens meer normaal een film kijken .super frustrerend  ,zo hoor je niet met je klanten om te gaan . 
ik ga overstappen maar een andere provider en een paar vrienden ook . En tele2 ? Die geven geen F

Yup hier nog 1, ik las op de website van kpn unlimited 5gb met zovaak sms'en als je wilt dus ik belde de klantenservice op en je krijgt sowieso 5gb met 1 spare als die ene spare op is stuur een sms of via de app en het word direct opnieuw geregistreerd zonder deze problemen en vond het heel triest dat tele2 / t-mobile in deze tijd zo met de mens omgaat alleen van tele2 mag ik niet weg 3x gebeld maar contract is contract maar man man wat ben ik blij als ik tele2 niet meer hoef

 

Ik raad niemand dit faalend en bedreigend zooitje aan

Het is een smartphone abonnement. Zonder thetering moet je in het algemeen kunnen uitkomen met de Fair Use Policy van 5gb per dag. Uiteraard kun je zonder kosten meer gebruiken, via de app of via sms kun je dan bijbestellen.

Zonder tethering maat ik kijk netflix op mijn mobiel onderweg naar werk en heb al 2 gb op aan film of serie

 

Dat is of 1film of 2 series en dan krijg je een reclamen van trek het internet leeg Ik kan wel kotsen op tele2 🤮

De 5gb per dag en daarna bundelbooster is bij alle providers hetzelfde bij unlimited abonnementen. Mobiel blijft nu eenmaal een shared medium. Misschien dat 5g  ervoor gaat zorgen dat niet alleen de snelheid maar ook de capaciteit groter wordt en de FUP omhoog gaat. Tele2 gebruikers hebben helaas nog geen 5g toegang. Maar als er zo'n aanbod op de markt komt is dat wellicht wat beter passend bij jou.

Brooo kijk kpn unlimited 5gb zoveel sms als je wilt lees de reviews en kom daarna zeggen of het nu zo gaat bij alle netwerken zoals het nu met deze gaat!!

 

Trieste t-mobile of tele2 

Jij hebt zelf gekozenen voor een abonnement met een FUP van 5gb.

Als medeklant kan ik geen producten aanpassen. Als jouw nieuwe gebruik er voor zorgt dat dit abonnement niet meer past zul je op zoek moeten naar een ander. Op dit moment hebben alle grote providers de FUP op 5gb per dag staan. Maar wie weet wat 2021 gaat brengen.

Bij andere providers word je niet uit de netwerk gegooid als je internet op is.

Dit vergeet je iedere keer heel slim om niet te noemen.

En voor een gewone klant jij verdedig Tele2 met Man en macht , Ik zou vragen waarom?! Al 10 jaar?!

 

 

Dit dus!!! 

Sorry hoor maar wanneer wordt er nu eens serieus gereageerd op het feit dat de bundelbooster niet werkt zoals hij zou moeten werken? De bundelbooster werkt niet zoals hij zou moeten werken, het sms sturen werkt niet zoals het zou moeten werken, de nieuwe app werkt niet zoals hij zou moeten werken. Daar moet tele2 nu zelf echt eens verantwoordelijkheid voor nemen. Om mensen dan nog met een fup om de oren te slaan en ne te doen of je voor de rest doof bent slaat echt helemaal nergens meer op. 

 

Als mensen de bundelbooster niet direct kunnen gebruiken op het moment dat het zou moeten, als de sms dienst niet direct werkt zoals het zou moeten, dan komt tele2 zijn contractuele verplichtingen niet na. Mensen zouden  na verbruik van de eerste 4,5GB een bundelbooster bij moeten kunnen bestellen, maar dit werkt niet zoals het zou moeten. Mensen zouden na het gebruik van een bundelbooster direct weer een nieuwe booster moeten kunnen aanvragen, maar ook dit werkt niet zoals het zou moeten. Dit ligt aan tele2. Aangezien door deze storing in het aanvragen van boosters klanten hun data abonnement helemaal niet kunnen gebruiken (ze hebben immers helemaal geen data connectie meer) zou Tele2 dan ook voor elke dag dat het booster aanvragen niet werkt zoals het zou moeten werken 1/30ste van het abonnementsbedrag van unlimited klanten terug moeten betalen, totdat het aanvragen van boosters wel weer zo werkt als het zou moeten. Dit technische probleem met het aanvragen van boosters speelt al maanden, daar kun je de klanten niet langer zo mee laten zitten.

Erste nog is ze benadelen ons steeds meer bewust nu moeten we per direct onze 5 opmaken zodat we naar die 1 gaan dus ze lezen wel mee maar wel contracten afsluiten onder deze norm he 

Stelletje Tele2 / T-mobile

 

Reputatie 7
Badge +4

Je hebt 5gb Fup per dag voor een smartphone best al veel. Als jij daarna nog de 1gb bundelbooster in de auto in 10 minuten verbruikt, dan heb je toch het verkeerde abonnement gekozen voor jou behoefte/ gebruik.

Dan de sterretjes.  'een ****** film' en 'vieze ****** bundelbooster'. Blijkbaar moeten we hieruit concluderen dat jij in een Airbnb een vieze film met gebruik van bundelboosters wilt kijken. Is toch iets teveel informatie. 🙂 Maar misschien helpt het als je de resolutie aanpast. Of de wifi van de Airbnb gebruikt wat voor ononderbroken data voor filmgebruik een betere oplossing is.