BundelBooster probleem? Dit lost het snel op!

  • 11 November 2020
  • 36 reacties
  • 2448 x bekeken

Reputatie 1
  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Dus je bundel is op en je wilt die ene gigabyte weer en het duurt lang voordat je weer kan internetten? Wanneer je merkt na het aanvragen van 1GB dat de connectie niet wordt gemaakt zet je Vliegtuig Modus aan, wacht enkele seconden en doe de modus weer uit. En je bent weer verbonden met het netwerk. 

Nu kan ik dit alleen vertellen over wat ik ervaar. Ik kan niet waarborgen dat dit jouw probleem oplost.

Helaas is dit een probleem dat met de nieuwe app aangekomen is. Hopelijk kan Tele2 dit probleem gauw oplossen.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

36 reacties

Enige manier om dit probleem op te lossen. 

Hou je vast. 

Want ik probeer hier een ****** film te kijken en me vrouw te bosse ondertussen moet ik 3-5x een vieze ****** bundelbooster aanvragen en ik zweer het je hij blijft maar vastlopen met je vliegtuigstand. 

 

Ik zit hier in een airbnb zonder wifi dus je weet gelijk waar je je wifi argumentjes mag steken. 

Ik heb sterretjes gebruikt dus als dit nog verwijderd word ook hebben jullie echt een klant minder.

​​​​​

Ook zit ik uren in de auto, lekker om geforceerd te worden mijn telefoon te gebruiken tijdens het rijden als ik niet wil dat mijn navigatie uitvalt. 

 

​​​​​​Iedereen neemt onbeperkt mobiel internet met een reden dat ik om de 10 minuten internet moet aanvragen en maar hopen dat het werkt is echt onbeschoft. 

​​​​​​

​​​​​Ongeloofelijk. 

Met vriendelijke groet

Trash2 gedupeerde

Reputatie 7
Badge +12

Je hebt 5gb Fup per dag voor een smartphone best al veel. Als jij daarna nog de 1gb bundelbooster in de auto in 10 minuten verbruikt, dan heb je toch het verkeerde abonnement gekozen voor jou behoefte/ gebruik.

Dan de sterretjes.  'een ****** film' en 'vieze ****** bundelbooster'. Blijkbaar moeten we hieruit concluderen dat jij in een Airbnb een vieze film met gebruik van bundelboosters wilt kijken. Is toch iets teveel informatie. 🙂 Maar misschien helpt het als je de resolutie aanpast. Of de wifi van de Airbnb gebruikt wat voor ononderbroken data voor filmgebruik een betere oplossing is.

Ik heb dit probleem ook. Vliegmodus aan en uit werkt, maar brengt me in de problemen.

Heel naar, want ik kan mijn iOS laptop niet updaten. Die verwijst namelijk een 6.4 GB download, en wanneer mijn internet stopt reset hij de download.

Voorheen had ik geen problemen. Sinds nieuwe app versie heb ik delay en gewoon geen internet toegang meer. Instabiel dus. En heel vervelend. Zo vervelend dat ik ook naar andere opties aan het kijken ben. Goed Internet is belangrijk voor mij.

 

Matthijs

Reputatie 7
Badge +12

Unlimited smartphone abonnement van providers zijn bedoeld voor een telefoon. Voor je laptop heb je meer een vaste verbinding met kabel of wifi nodig.

Unlimited smartphone abonnement van providers zijn bedoeld voor een telefoon. Voor je laptop heb je meer een vaste verbinding met kabel of wifi nodig.

Hmm ok. Ben natuurlijk veel thuis (geweest) dit jaar met corona, waardoor ik mijn telefoon internet veel meer gebruik. Zo'n thuis internet is wel €30 per maand kosten erbij, maar ja misschien wel goed nu met deze tijd thuiswerken. Dan kan ik mijn Tele2 abonnement kleiner maken om kosten te besparen 

Reputatie 7
Badge +12

Die 30 euro klopt, maar dan geen gezeur meer van alle apparaten thuis. Een kleiner abonnement of een combi met hoogste T-Mobile vaste lijn en unlimited T-Mobile mobiel ( €50,00).

Tele2 gaat het niet oplossen . Ze geven niks maar dan ook helemaal niks om hun klanten ! En onbeperkt data ? Dat is dit dus niet . Ik kan niet eens meer normaal een film kijken .super frustrerend  ,zo hoor je niet met je klanten om te gaan . 
ik ga overstappen maar een andere provider en een paar vrienden ook . En tele2 ? Die geven geen F

Yup hier nog 1, ik las op de website van kpn unlimited 5gb met zovaak sms'en als je wilt dus ik belde de klantenservice op en je krijgt sowieso 5gb met 1 spare als die ene spare op is stuur een sms of via de app en het word direct opnieuw geregistreerd zonder deze problemen en vond het heel triest dat tele2 / t-mobile in deze tijd zo met de mens omgaat alleen van tele2 mag ik niet weg 3x gebeld maar contract is contract maar man man wat ben ik blij als ik tele2 niet meer hoef

 

Ik raad niemand dit faalend en bedreigend zooitje aan

Het is een smartphone abonnement. Zonder thetering moet je in het algemeen kunnen uitkomen met de Fair Use Policy van 5gb per dag. Uiteraard kun je zonder kosten meer gebruiken, via de app of via sms kun je dan bijbestellen.

Zonder tethering maat ik kijk netflix op mijn mobiel onderweg naar werk en heb al 2 gb op aan film of serie

 

Dat is of 1film of 2 series en dan krijg je een reclamen van trek het internet leeg Ik kan wel kotsen op tele2 🤮

De 5gb per dag en daarna bundelbooster is bij alle providers hetzelfde bij unlimited abonnementen. Mobiel blijft nu eenmaal een shared medium. Misschien dat 5g  ervoor gaat zorgen dat niet alleen de snelheid maar ook de capaciteit groter wordt en de FUP omhoog gaat. Tele2 gebruikers hebben helaas nog geen 5g toegang. Maar als er zo'n aanbod op de markt komt is dat wellicht wat beter passend bij jou.

Brooo kijk kpn unlimited 5gb zoveel sms als je wilt lees de reviews en kom daarna zeggen of het nu zo gaat bij alle netwerken zoals het nu met deze gaat!!

 

Trieste t-mobile of tele2 

Jij hebt zelf gekozenen voor een abonnement met een FUP van 5gb.

Als medeklant kan ik geen producten aanpassen. Als jouw nieuwe gebruik er voor zorgt dat dit abonnement niet meer past zul je op zoek moeten naar een ander. Op dit moment hebben alle grote providers de FUP op 5gb per dag staan. Maar wie weet wat 2021 gaat brengen.

Bij andere providers word je niet uit de netwerk gegooid als je internet op is.

Dit vergeet je iedere keer heel slim om niet te noemen.

En voor een gewone klant jij verdedig Tele2 met Man en macht , Ik zou vragen waarom?! Al 10 jaar?!

 

 

Dit dus!!! 

Sorry hoor maar wanneer wordt er nu eens serieus gereageerd op het feit dat de bundelbooster niet werkt zoals hij zou moeten werken? De bundelbooster werkt niet zoals hij zou moeten werken, het sms sturen werkt niet zoals het zou moeten werken, de nieuwe app werkt niet zoals hij zou moeten werken. Daar moet tele2 nu zelf echt eens verantwoordelijkheid voor nemen. Om mensen dan nog met een fup om de oren te slaan en ne te doen of je voor de rest doof bent slaat echt helemaal nergens meer op. 

 

Als mensen de bundelbooster niet direct kunnen gebruiken op het moment dat het zou moeten, als de sms dienst niet direct werkt zoals het zou moeten, dan komt tele2 zijn contractuele verplichtingen niet na. Mensen zouden  na verbruik van de eerste 4,5GB een bundelbooster bij moeten kunnen bestellen, maar dit werkt niet zoals het zou moeten. Mensen zouden na het gebruik van een bundelbooster direct weer een nieuwe booster moeten kunnen aanvragen, maar ook dit werkt niet zoals het zou moeten. Dit ligt aan tele2. Aangezien door deze storing in het aanvragen van boosters klanten hun data abonnement helemaal niet kunnen gebruiken (ze hebben immers helemaal geen data connectie meer) zou Tele2 dan ook voor elke dag dat het booster aanvragen niet werkt zoals het zou moeten werken 1/30ste van het abonnementsbedrag van unlimited klanten terug moeten betalen, totdat het aanvragen van boosters wel weer zo werkt als het zou moeten. Dit technische probleem met het aanvragen van boosters speelt al maanden, daar kun je de klanten niet langer zo mee laten zitten.

Erste nog is ze benadelen ons steeds meer bewust nu moeten we per direct onze 5 opmaken zodat we naar die 1 gaan dus ze lezen wel mee maar wel contracten afsluiten onder deze norm he 

Stelletje Tele2 / T-mobile