BundelBooster probleem? Dit lost het snel op!

  • 11 November 2020
  • 36 reacties
  • 2039 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

36 reacties

De 5gb per dag en daarna bundelbooster is bij alle providers hetzelfde bij unlimited abonnementen. Mobiel blijft nu eenmaal een shared medium. Misschien dat 5g  ervoor gaat zorgen dat niet alleen de snelheid maar ook de capaciteit groter wordt en de FUP omhoog gaat. Tele2 gebruikers hebben helaas nog geen 5g toegang. Maar als er zo'n aanbod op de markt komt is dat wellicht wat beter passend bij jou.

 

 

Probeer nu geen damage control te gaan lullen.

 

Jaren geen probleem geweest .

En nu alles is overgezet krijgen we T-Mobile regels.

Sorry gaat er bij mij niet in namelijk.

 

Goed bezig maat! Wij gaan ook weg maar wel eerst klacht en rechtzaakje spannen want dit kan niet he

Ik krijg me onbeperkt niet aangezien ik online moet opwaarderen wanneer die op is en dat gaat niet

De 5gb per dag en daarna bundelbooster is bij alle providers hetzelfde bij unlimited abonnementen. Mobiel blijft nu eenmaal een shared medium. Misschien dat 5g  ervoor gaat zorgen dat niet alleen de snelheid maar ook de capaciteit groter wordt en de FUP omhoog gaat. Tele2 gebruikers hebben helaas nog geen 5g toegang. Maar als er zo'n aanbod op de markt komt is dat wellicht wat beter passend bij jou.

 

 

Probeer nu geen damage control te gaan lullen.

 

Jaren geen probleem geweest .

En nu alles is overgezet krijgen we T-Mobile regels.

Sorry gaat er bij mij niet in namelijk.

 

Wij gaan onze Tele2 bundels er uit gooien.

Simple dit is niet te doen namelijk.

Als nachtbewaker in anti kraak beleid ben ik erg afhankelijk van de internet .

Zodat ik lekker filmpje kan kijken en enzz.

Dagelijks gebruik van 20Gb gemiddeld.

(Kijk veel animatie als ontspanning)

Deze opties is vandaag verloren gegaan.

Dus ook einde van Tele2 en ben blij dat ik voor die extra 1 euro per maand maandelijks opzegging heb .

Er is niks mis mee dat iemand even extra 5 GB aantikt.

Een streaming van een film kost ongeveer 2Gb .

Hoe kan je nu de abbo verkopen als streaming en en enz als je naar je 5 Gb dag limiet op is.? En dan dit gaat krijgen .

 

En nee Tele2 is niet de enigste 

KPN/Vodafone en enzz doen allemaal het zelfde .

Namelijk via 1Gb opwaarderen .

Misschien eens tijd om alle mobile profiders in een keer gaan aanklagen via de EU hof wegens verkopen van zwendel. 

 

 

Ben dus niet de enige, even morgen tele2 bellen want hier had ik niet voor getekend. Ik wil unlimited en nu heb ik 1 gb per keer? Even contract laten ontbinden

Reputatie 7
Badge +4

De 5gb per dag en daarna bundelbooster is bij alle providers hetzelfde bij unlimited abonnementen. Mobiel blijft nu eenmaal een shared medium. Misschien dat 5g  ervoor gaat zorgen dat niet alleen de snelheid maar ook de capaciteit groter wordt en de FUP omhoog gaat. Tele2 gebruikers hebben helaas nog geen 5g toegang. Maar als er zo'n aanbod op de markt komt is dat wellicht wat beter passend bij jou.

Reputatie 2

Het is een smartphone abonnement. Zonder thetering moet je in het algemeen kunnen uitkomen met de Fair Use Policy van 5gb per dag. Uiteraard kun je zonder kosten meer gebruiken, via de app of via sms kun je dan bijbestellen.

Ten eerste: Misschien in 2015. Tegenwoordig heb je streamingapps zoals Twitch en Youtube die overal doorheen vreten. Ook apps zoals TikTok gaan lachend door die 5GB heen. 

Hou dus eens op met het teruggrijpen naar een "Mobiel abonnement". Hoezo moet een mobiel abonnement een kreukel paard zijn? Hoezo zit er een limiet op 5gb en niet 10gb? 20gb? Waarom is het nog 1gb? en niet nog 5gb? Waarom is deze slechte status quo van een telecom provider het verdedigen waard?

Ten tweede, de app werkt voor geen meter en de sms komt dus pas na 30 minuten binnen. Dan ben ik dus al 30 minuten uit mijn Teams call gegooid. Ja, dat is ook een app op je telefoon tegenwoordig!

Volgens mij is het hoog tijd dat die providers weer eens écht gaan concurreren op data. Tele2 deed dit dus vroeger wel maar nu is het gewoon weer een lamlendig niksbedrijfje geworden.

Reputatie 7
Badge +4

Het is een smartphone abonnement. Zonder thetering moet je in het algemeen kunnen uitkomen met de Fair Use Policy van 5gb per dag. Uiteraard kun je zonder kosten meer gebruiken, via de app of via sms kun je dan bijbestellen.

Reputatie 2

Dit was echt het enige wat mij nog hield bij Tele2. Nu is het een raar, sloom kutsysteem dat pas na 30min je gig toepast. En dan kan je weer even 15 minuten TikTokken of Youtuben in de trein.

 

Onzin dat het zo'n megabelasting op het systeem is. Doe de limiet dan op 20GB of maak 'Nog 5gb' een optie. Dit is gewoon klantonvriendelijk en alles blokkeren. Unlimited my ass

Dit is een probleem wat ik sinds vandaag(24-11) ervaar, hiervoor was er geen probleem na het toevoegen van 1GB en werkte het als behoort. Dit ziet er inderdaad puur uit als een blokkering vanuit Tele2 om te zorgen dat men het handmatig moet corrigeren. 

Online Mobile Multiplayer Gaming, zowel als meerdere andere doelen zoals in deze draad en andere genoemd zijn onmogelijk in deze vorm na het verbruiken van de eerste 5GB.

Het is nog steeds mogelijk een Automate script te gebruiken voor het versturen van de “nog 1gb” SMS als je 80% verbruikt hebt, als je dit doet in combinatie met een automatische “nog 1gb” om 00:01 elke nacht zal de 1GB eerst vebruikt worden voordat de 5GB aangeraakt wordt, echter moet je nog steeds vliegtuigmodus aan en uit doen aan het eind hiervan.

Jammergenoeg zit ik nog een jaar aan het huidige abbonement vast, mogelijk dat ik alles afbetaal en gelijk overstap aangezien dit absoluut waardeloos is, tevens spijtig dat Tele2 mij kwijt is als prospect voor een alles-in-1 pakket.

Een slogan als “Unlimited, not Uninterrupted!” klinkt natuurlijk ook niet zo lekker voor de marketting als “zorgeloos onbeperkt internetten” ;)

Reputatie 2

Wat je nu heb is geen Tele2 meer maar  “T-Mobile” .  Tele2 is niks meer dan een naam.

 

Hoe kan je klanten naar T-Mobile krijgen als voor hetzelfde dienst 35 Euro moet betalen?

Simpel : maak de ervaring zo onvriendelijk mogelijk , ze gaan vanzelf naar een andere oplossing en de goedkope klanten zijn weg.

 

Reputatie 1

Tele2 gaat het niet oplossen . Ze geven niks maar dan ook helemaal niks om hun klanten ! En onbeperkt data ? Dat is dit dus niet . Ik kan niet eens meer normaal een film kijken .super frustrerend  ,zo hoor je niet met je klanten om te gaan . 
ik ga overstappen maar een andere provider en een paar vrienden ook . En tele2 ? Die geven geen F