Bundelbooster activeren werkt niet

• 1 september 2017
  • 16 reacties
  • 3013 x bekeken

Ik heb momenteel hetzelfde problem als in de onderstaande topic. Ik heb tweemaal tevergeefs contact opgenomen met de klantenservice en was gisteren even langs de TELE2 shop geweest, maar dit problem komt bij niemand bekend voor en ze kunnen ook niks voor me betekenen, aldus Tele2 medewerkers. Ik heb een Unlimited Bundel en het lukt me niet om bundelbooster bij te bestellen. Via de app krijg ik de mededeling dat het gelukt is, maar krijg geen confirmatie via SMS. Via SMS krijg ik een antwoord dat ik onjuiste code heb gestuurd. Ik stuur nl. NOG 1GB naar 1280. Via de website krijg ik de foutcode dat het momenteel helaas niet mogelijk is om extra bundle te bestellen en dat ik het later weer eens moet proberen. Ik had rond Mei mijn oude abonnement geupgraded naar Unlimited en sindsdien werkte het prima, totdat miijn nieuwe abonnement op 22-08-2017 inging.

https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/kan-geen-extra-bundel-unlimited-kopen-65200

Hoe kan dit opgelost worden? Kan ik zelf wat doen of ligt het volledig aan Tele2, nu betaal ik namelijk voor een product wat ik niet krijg en Tele2 blijft in gebreke.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Badge
Hoi,

Wanneer heb je voor het laatst een bundelbooster aangevraagd, ik zie aan je factuur terug dat er vorige maand geen problemen waren?

Groetjes, Maris
De laatste bundelbooster die ik heb ontvangen was op 20 aug. Op 22 aug werd mijn abonnement verlengd. Ik heb het vermoeden dat daarmee iets mis ging. Ik heb gisteren nog bundelbooster aangevraagd, maar ik krijg tegenwoordig allerlei foutmeldingen te zien zonder dat ik extra data krijg. Het systeem van Tele2 doet alsof ik geen toegang heb tot die service. Voor 22 aug verliep het probleemloos.
Beste klant, helaas is het niet gelukt om uw bundel te activeren. Probeer het op een later tijdstip nog een keer. Groet, Tele2. (SMS)

Bestellen is momenteel niet mogelijk, probeer het later nog een keer. (Mijn Tele2)

Dat zijn de meldingen die ik 3 dagen later nog steeds krijg te zien, bij het bijbestellen van bundelbooster.

Wordt hier nog aan gewerkt?
Ik krijg vanaf vanochtend dezelfde melding, is er al een oplossing voor?
Reputatie 7
Badge +4
Is je 5Gb standaard dagbundel dan al op? Misschien zit daar inmiddels een check op. in de app kun je ook pas een extra bundel bestellen na de 80% waarschuwing.
Is je 5Gb standaard dagbundel dan al op? Misschien zit daar inmiddels een check op. in de app kun je ook pas een extra bundel bestellen na de 80% waarschuwing. Ja, de 5GB bundel is leeg ik kan nu niet internetten en geen extra bundel aanvragen.
Reputatie 7
Badge +4
En probeer eens in de APP een extra bundel te bestellen.
En probeer eens in de APP een extra bundel te bestellen.

Dan zegt ie 'Gelukt! Je hebt een bundel van 1000 MB gekocht.' echter komt er dan nogsteeds geen GB bij.
Volgens mij heb ik hier precies hetzelfde. Betreft 4 gb onbeperkt abbo. Volgens Tele2 binnen 7 minuten 5GB verbruikt vannacht. Kwam hier vanmorgen achter. Opwaarderen werkt op geen enkele manier. Op de Site wordt aangeven "Bestellen is momenteel niet mogelijk, probeer het later nog een keer." Via SMS krijg ik de melding dat het niet gelukt is. De app geeft aan dat het wel lukt, alleen er komt geen tegoed bij. Ik moet het volgens Tele2 even afwachten, alleen heb ik het vermoeden dat ik moet gaan blijven afwachten, gezien het feit dat er iets vreemds aan de hand is. (5GB in 7 minuten over 4G op verbruiken zonder zwaar gebruikers verkeer ?!) Grt Johan
Volgens mij heb ik hier precies hetzelfde. Betreft 4 gb onbeperkt abbo. Volgens Tele2 binnen 7 minuten 5GB verbruikt vannacht. Kwam hier vanmorgen achter. Opwaarderen werkt op geen enkele manier. Op de Site wordt aangeven "Bestellen is momenteel niet mogelijk, probeer het later nog een keer." Via SMS krijg ik de melding dat het niet gelukt is. De app geeft aan dat het wel lukt, alleen er komt geen tegoed bij. Ik moet het volgens Tele2 even afwachten, alleen heb ik het vermoeden dat ik moet gaan blijven afwachten, gezien het feit dat er iets vreemds aan de hand is. (5GB in 7 minuten over 4G op verbruiken zonder zwaar gebruikers verkeer ?!) Grt Johan

Ja dit is waarschijnlijk hetzelfde probleem als bij mij, ik heb het mijn partner even laten proberen (die heeft ook een unlimited abbo) maar zij kan ook geen extra bundel aanvragen. (zelfde foutmelding.).

Ja dit is waarschijnlijk hetzelfde probleem als bij mij, ik heb het mijn partner even laten proberen (die heeft ook een unlimited abbo) maar zij kan ook geen extra bundel aanvragen. (zelfde foutmelding.).

Het is bij mij vannacht voor het eerst opgetreden. Nadat de bundel binnen 7 minuten tijd op was.
Inmiddels lijkt het probleem opgelost. (top) Ik hou nog wel het data verkeer in de gaten.
Badge
Hoi Iedereen,

We bleken een storing te hebben met activeren van een extra bundel.
Op dit moment lukt het sommige klanten wel via de mijntele2 omgeving!

Groetjes, Maris
Ik heb er tot nu toe nog geen gebruik van gemaakt, maar wanneer ik het doe zal ik een bevestiging sturen.
Tot heden kan ik nog geen bundelbooster bestellen, inmiddels zitten we al twee weken verder! Dit is wel belachelijk. Misschien kunnen jullie er inderdaad niks aan doen, kom dan maar met een gepaste alternatief, maar dit kan niet langer zo doorgaan. Waarom verkopen jullie me Unlimited Bundel als het gelimiteerd is? Indien dit zich voortzet, zal ik mijn contract laten ontbinden op grond van dwaling. Het heeft al lang genoeg geduurd!
ik betaal alles unlimited bel sms en 4G toch krijgen julie het voor elkaar dat het gelimiteerd is of zorg dat het werkt
anders maak het echt unlimted zonder sms of app gezeik

gr. s