Bundelbooster 1gb werkt niet goed

  • 17 November 2020
  • 42 reacties
  • 1593 x bekeken

Ik heb een telefoon abonnement met een onbeperkte data, na 5GB kan ik normaal gesproken via de app 1GB krijgen maar wanneer ik inlog staat er dat er geen actieve bundels zijn. Ik heb de app opnieuw gedownload en nu kan ik niet meer inloggen.!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

42 reacties

Reputatie 6

Wij willen met iedereen het gesprek aangaan, mits dat op een fatsoenlijke manier gebeurt. Aangezien de toon in de topic de spuigaten uitloopt sluit ik nu dit topic.
 

Reputatie 7
Badge +12

60 euro per maand? Dat is dan niet alleen voor de internet dienst. Onbeperkt bellen en data is maximaal 25 euro in de maand. De rest zal dan een lening voor een duur toestel zijn?

De werking van het product is met de overgang inderdaad meer in lijn met de belofte volgens de voorwaarde. 5Gb als fair use policy per dag en onbeperkt gratis bundelboosters bestellen. Het enigste wat ze nu doen is deze FUP meer handhaven en voorkomen dat gebruikers veel bundelboosters tegelijk bestellen. 

Ik kan me voorstellen dat dit voor jou niet fijn is, maar mobiel blijft een shared medium, dus de bandbreedte in de lucht moet je delen met alle andere gebruikers in jouw omgeving. Daarom hanteren ook alle andere providers dezelfde FUP constructie met hun unlimited aanbod.

Gezien deze oplossing was uitgevonden door iemand anders en nog andere mensen hebben ook last van gehad , waarom ga je niet eerst bij hun technisch onderzoeken?  Of dit is weer een smoes om argument  winnen? Heb je ook al onderzoek gedaan bij andere gebruikers met zelfde probleem? Wat was je geniale oplossing?

Wacht eentje heb ik wel kunnen vinden :

" deze dienst is niet geschikt voor je , gezien jouw gebruik is hoger dan 5 GB per dag , en je moet een andere oplossing zoeken"

Er is technisch niks mis met mijn mobiel of mijn app of......   Er is iets mis met Afval2.

Deze vieze trucjes werkt niet op mij , probeer het op iemand anders.

 

Ongelovelijk he.

Nu zei de tele 2 nederland app.. (de nieuwe) nadat ik een extra 1gb bundel bestelde dat ik na 5 minuten nieuwe mbs zou krijgen. Dit mag toch niet. Ik zit gewoon zonder internet

  •  

Als je bericht hebt gehad dat je bent over gezet naar het nieuwe netwerk, dan moet je een andere versie van de Tele2 app gebruiken. daar kun je wel op 80% de nieuwe bundel activeren. DIT SCHIET TOCH NIET OP!   IK GA WEG BIJ TELE-2 ALS DIT NIET VERANDERD.

(ALS IK BIJ DE DEALER EEN AUTO KOOP MET LEREN BEKLEDING... ALS IK DE AUTO DAN OPHAAL EN IK HEB BEKLEDING MET STOF?? DAT KAN TOCH NIET!

IK GEBRUIK MIJN DATA VOOR ALLES! AL JAREN! VOOR VEILINGEN OF AL IS HET AL NETFLIX! NU ZIT JE  ZONDER INTERNET 9 VAN DE 10 KEER! 

DUS CAS! VAN TELE 2!! HOE GAAN WE DAT OPLOSSEN! IK BETAAL 60 PER MAAND! RECHTZAKEN BEGINNEN MOETEN WE.. ZORGEN DAT ZE HET NIET MEER IN HUN HOOFD HALEN ONS TE DOWNGRADEN. OF MIJN ABBONEMENT KOSTELOOS STOPPEN! GAA IK UIT PRINCIPE ERGENS ANDERS HEEN.

Reputatie 2

Gezien deze oplossing was uitgevonden door iemand anders en nog andere mensen hebben ook last van gehad , waarom ga je niet eerst bij hun technisch onderzoeken?  Of dit is weer een smoes om argument  winnen? Heb je ook al onderzoek gedaan bij andere gebruikers met zelfde probleem? Wat was je geniale oplossing?

Wacht eentje heb ik wel kunnen vinden :

" deze dienst is niet geschikt voor je , gezien jouw gebruik is hoger dan 5 GB per dag , en je moet een andere oplossing zoeken"

Er is technisch niks mis met mijn mobiel of mijn app of......   Er is iets mis met Afval2.

Deze vieze trucjes werkt niet op mij , probeer het op iemand anders.

 

Reputatie 7

Sommige Providers vertragen je verbinding en sommige zoals Tele2 je verbinding wordt afgebroken en daarna moet je nog vliegtuig modus aan/uit zetten en als je geluk heb , je verbinding komt terug , soms minuten later.

 

Ik begrijp de fixatie van die mensen dat willen alle soorten argumenten gebruiken om tele2 verdediging niet .

Als je meer dan 5GB per dag gebruik dus zoek een andere oplossing argumenten heb ik op meerdere Topic gelezen.

 Of stop mensen schuld geven als meer dan 5GB hebben gebruikt of geef toe dat onbeperkt bij Tele2 = 5GB per dag.

Period.

Ik heb ook nooit meerdere bundel busters gebruikt op een keer dus dat argument is niet van toepassing nu . Fix de bug in je systeem of geef toe dat jullie hebben een smoes gevonden om alle gebruikers naaien.

 

Bij Tele2 kan je na 80% verbruik van je bundel aanvullen. Als er bij jou technisch niet lukt, dan moet dat onderzocht worden. Het verzoek voor een tijdelijke vliegtuigstand, was een éénmalig verzoek om dat te onderzoeken. Als je daar niet aan mee wil werken, dan is dat jouw keuze.

Reputatie 2

Sommige Providers vertragen je verbinding en sommige zoals Tele2 je verbinding wordt afgebroken en daarna moet je nog vliegtuig modus aan/uit zetten en als je geluk heb , je verbinding komt terug , soms minuten later.

 

Ik begrijp de fixatie van die mensen dat willen alle soorten argumenten gebruiken om tele2 verdediging niet .

Als je meer dan 5GB per dag gebruik dus zoek een andere oplossing argumenten heb ik op meerdere Topic gelezen.

 Of stop mensen schuld geven als meer dan 5GB hebben gebruikt of geef toe dat onbeperkt bij Tele2 = 5GB per dag.

Period.

Ik heb ook nooit meerdere bundel busters gebruikt op een keer dus dat argument is niet van toepassing nu . Fix de bug in je systeem of geef toe dat jullie hebben een smoes gevonden om alle gebruikers naaien.

 

Reputatie 6
Badge +2

De nieuwe manier van bundelboosten is zoals we het afgesproken hebben. Je krijgt een dagbundel van 5GB en als die op is dan kan je onbeperkt 1GB bundelboosten. Dan heb je Unlimited internet voor mobiel! Dat je voorheen meerdere sms kon sturen en zo meerdere bundelboosters kan activeren was niet de bedoeling, een fout in ons systeem. In jullie voordeel maar dit zagen wij als een bug. Dit hebben wij dus opgelost met de nieuwe update. 

Natuurlijk kan ik mij voorstellen dat jullie hier tegenaan lopen, begrijpelijk! Bij andere providers zijn de spelregels hetzelfde. Iedereen werkt met een 1GB bundelbooster. Sommige providers kiezen ervoor om traag internet te geven, waar je mee kan Whatsappen of mailen.



 

Reputatie 2

Bij KPN betaal je nu 32 euro voor een 5G netwerk abonnement en je kan echt onbeperkt gebruiken, 5GB dagelijks en veel bundel van 1GB, en als ik het goed heb ( wat op hun forum staat) als je 5Gb op is je verbinding word alleen vertraagd tot je bundel van 1GB bij bestel.

Dus geen vieze trucjes zoals Afavl2  om je verbinding helemaal stop zetten en mensen forceren om vliegen modus gebruiken .

Jammer dat mijn abonnement nog loopt , anders was ik gelijk weg.

 

@Shadyyy Welkom op ons Forum en goed dat je je vraag hier stelt. 

Ik neem aan dat het gaat over ons nieuwe ‘Hussel onbeperkt data en onbeperkt bellen/sms’ abonnement, klopt dit?
Dit onbeperkte data abonnement heeft een aantal voorwaarden.

  1. Je krijgt 5 GB internet per dag.
  2. Zodra dit op is kan je (ongelimiteerd) 1 GB bijbestellen via de MijnKPN App of door een SMS te sturen.

Het kan dus zijn dat je die dag 5GB hebt gebruikt en dus vertraagd internet hebt, als je 1 GB bijbesteld (gratis) dan gaat het weer zo snel als je gewend bent.

Reputatie 7

Na jaren een tevreden klant van tele2 te zijn, kan beter tele -2 heten nu, is het tijd om over te stappen, unlimited is geen unlimited meer. Je word genaaid waar je bij staat.

Erg jammer, na die fusie met t-mobile is er niks meer aan, om de haverklap een sms sturen of inloggen in app om extra gb te activeren. Ik zou zeggen beste tele -2 , ga maar lekker iemand anders in de maling nemen, ik ga lekker naar een ander provider overstappen.

Die werken ook met een basis bundel en aanvullen per 1GB.

Na jaren een tevreden klant van tele2 te zijn, kan beter tele -2 heten nu, is het tijd om over te stappen, unlimited is geen unlimited meer. Je word opgelicht waar je bij staat.

Erg jammer, na die fusie met t-mobile is er niks meer aan, om de haverklap een sms sturen of inloggen in app om extra gb te activeren. Ik zou zeggen beste tele -2 , ga maar lekker iemand anders in de maling nemen, ik ga lekker naar een ander provider overstappen.

Reputatie 2

Volgens mij  lees jij die reacties op Topic helemaal niet , anders zou je mijn reactie van 2 dagen geleden onder zien.

Ik zie de nut niet om een Topic beginnen waar al meerdere bestaat.

Hadden jullie niet vieze trucjes gebruikt om klanten irriteren om minder gebruikmaken of kiezen om weg te gaan , dan een topic was niet nodig en Ik was niet here om mijn tijd verspillen.

Trouwens : 6 dagen geleden kwam iemand met een omweg met vliegtuig modus ! Was dat niet bekend bij Tele2 technische dienst?! Wat hebben jullie gedaan met dat info?! Laat we even gokken ( een Topic gemaakt)! 

Ik heb nog 3 maanden van mijn contract , die zou ik met geduld door brengen en daarna AFVAL2 kan waar het hoort.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Persis,

Bedankt voor je toevoeging. Ik raad je aan om een eigen topic te starten dan kunnen we je beter helpen. 
De vliegtuigmodus aan en uit zetten heeft een Community member ondekt en gegeven als tip, zie dit topic. Vandaar dat ik deze deel. 

Reputatie 2

Gold member is iemand dat klanten helpt met technische kennis en niet iemand dat gekke argumenten gebruik om Tele2 verdediging.

Misschien kunnen die Goldenboys even Verkoop medewerkers informeren wat onbeperkt is , zo kunnen ze ook klanten informeren.

Het mooiste is dat ze zijn zelf bewust met die problemen van ( even in vliegtuig modus gaan) een trucje bedacht om je even forceren om minder gebruiken.

Ze hebben ook bewust die inzicht van je totaal gebruik per dag weg gehaald. Je kan nu 1% van je tijd 4G gebruiken in EU maar 99% van moet je vliegtuig modus in/out.....!!!!

Straks op snelweg je google navigatie stopt met werken en je moet even stoppen om vliegtuig modus aan/uit zetten om verder kunnen....

 

Ik was eigenlijk veel zuiniger met streaming ( vaak deed ik het op 480p) om niet veel gebruiken maar nu alles heb ik op 1080P GEZET en ga ik meer mogelijk uit halen wat het kan.

 

Een tevreden klant van AFVAL2

Hey @Ebba61, hierbij moet ik je dus helaas vermelden dat je app nog steeds wisselvallig blijft werken.

We negeren je klacht over je dagbundel, die blijft nog steeds op het zelfde verlaagde aantal gb’s. Het zal ook gewoon rot blijven om elke keer een sms voor 1 gbtje te sturen. Gelukkig zit je wel op het beste 4G netwerk van Europa, en als blijkt dat je daar helemaal geen vraag naar had...jammer dan! Alsnog hopen we allemaal desondanks dat je nog steeds een tevreden klant van tele2 gaat zijn!

 

belachelijk dit.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Ebba61,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen.

Dit is een klant helpt klant forum, negatieve bijdrages helpen niet om een oplossing te verzorgen. De Goldmembers hebben enorm veel kennis en lopen al jaren rond hier en helpen ontzettend veel klanten. Ik sluit mij daarom ook volledig aan bij hun uitleg!

 Ik kan mij voorstellen dat je deze obstakels zo snel mogelijk wilt oplossen. Geen zorgen, dat gaan we fixen! Er zijn wat dingen veranderd bij het overzetten naar het nieuwe netwerk. Zo kan je nu in de hele EU gebruikmaken van 4G roaming en ben je over op het best geteste netwerk van Nederland. Het aanvragen van de bundelbooster is veranderd, dat klopt! Je kan nu per sms (NOG 1GB naar 1280) of via MijnTele2 jouw extra 1GB bundel activeren. Deze kan je opnieuw aanvragen op het moment dat je 800MB hebt verbruikt van die bundelbooster. Als de app niet goed werkt dan raad ik je aan om deze opnieuw te installeren! Lukt het niet met inloggen op MijnTele2, registreet je dan even opnieuw via https://www.tele2.nl/my/registreren. Vul je 06nummer in en volg de stappen, dit is zo gebeurd.

Als de bundelbooster niet goed werkt dan kan je jouw toestel even op vliegtuig modus zetten en er weer opnieuw verbinden met het netwerk. Dit zou moeten helpen!

Werkt het nog steeds niet goed, geef dan een seintje. Dan ga ik meteen voor je op onderzoek. Ik wil graag weer een tevreden klant van je maken! :thumbsup:

Reputatie 2

Unlimited bij Tele2 is niet  Unlimited en dat kan je ook terug vinden van sommige argumenten van Tele2 helpers (Fanboys) : Als je zoveel of zoveel gebruik dan dit is niet de juiste product voor je .…

Als je verbinding verbroken word en je moet soms minuten wachten (sign in Tele2 netwerk) .

Wat juiste product voor iemands is moet de persoon zelf vinden en niet a fanboy.

Wij zijn wel de dupe van een systeem dat is bedacht om met vieze trucjes onze gebruik verlagen.…

TELE2 is niet Unlimited . Tele2 bestaat eigenlijk niet meer , wat we hebben is rest afval van T-Mobile netwerk voor goedkope prijs.

 

Welkom bij Afval2 : Stream tot je ons weegt .

(False and empty)

 

 

 

Mensen zijn wel degelijk het dupe, maar niet van een fout. Gewoon een smerige tactiek, en maar wijzen naar zogenaamde mensen die misbruik maken. Ik heb niks met die mensen te maken. Ik heb altijd voor een goed werkende dienst betaald die steeds slechter is geworden. Ze hebben die dagelijkse bundel omlaag gegooid zodat je nu na een film kijken gelijk de hele dag smsjes moet sturen om online te blijven. ‘T blijft een slap verhaal en een smerige stunt naar je klanten toe. Enne kom niet met je alle providers doen het zo, want het was niet zo.. Al je argumenten stinken een insider

Reputatie 7

Niemand is de dupe van de fout in het systeem geweest, een aantal gebruikers heeft lang van die fout kunnen profiteren. En ja, unlimited is unlimited, maar het is wel nodig om aan te vullen per 1GB. Alle providers bieden het zo aan. De FUP heeft overigens niets te maken met het aanvullen en stond altijd al in de voorwaarden (waarschijnlijk niet gelezen?). Het aanvullen moet wel gewoon goed werken, daar kan een moderator bij helpen.

Wat ze met deze zogenaamde bundel booster hebben gedaan is je reinste oplichting. Stukje bij beetje zijn ze je abonnement aan het downgraden terwijl het wel elk jaar een beetje duurder kost. 1 ding is zeker, zodra ik een nieuwe provider heb uitgezocht ben ik weg en zal iedereen afraden om nog zaken met jullie te doen. Bijna 5 jaar klant en dit is werkelijk de enige betaalde dienst die omlaag is gegaan in kwaliteit over de jaren. Schande om je klanten zo een oor aan te naaien, ieder die dit probeert te verdedigen is een trekpop van tele2 zelf.

Tele 2 heeft eerst niet gelogen bij mij want onbeperkt was toen onbeperkt wel na 5gb toevoegen maar je kon ook gelijk 10gb toevoegen zoveel als je wilt maar nu niet meer. 

Maar op dit moment kan dat allemaal niet meer heel jammer want ben er toen der tijd wel voor gegaan

Reputatie 2

Klopt, dat was een fout in de systemen, het is altijd aangeboden als 5GB en aanvullen met 1GB per keer. Overigens hoort dat aanvullen gewoon te werken, het is uiteraard niet de bedoeling van Tele2 om gebruikers minder bundels aan te laten vragen. Een Tele2 moderator zal hier op terugkomen. Zorg dat je een eigen topic aanmaakt, waarin je het probleem toelicht zodat de verschillende zaken van gebruikers niet door elkaar lopen.

1- Mijn reactie is heel toepasselijk bij deze  Topic.
2- Waarom moet ik de dupe zijn van een fout in het systeem? Ik betaal voor een dienst  , hebben ze moeite gehad ? hadden ze een beter oplossing kunnen vinden.
3-het is altijd aangeboden als 5GB ?!!
Leg ons uit de betekenis van:
Onbeperkt?  Streamen tot je ons weegt?
Bundelbuster gebruiken zoveel je wil?!

en voilà : er komt een fusie en je hoort ineens " FUP FUP FUP ".

Kunnen we ook betaling stop zetten tot die moderator terug komt  met een reactie?

Ik kan nu met hoge zekerheid zeggen dat verkoop medewerker van TELE2 heeft tegen mij keihard gelogen over hoeveel Data mag ik gebruiken.

 

Of het een fout was weer ik niet omdat ik toen alle providers had gebeld waar tele 2 aan te telefoon zij dat je onbeperkt gbs kan toevoegen zonder limit of pas wanneer je 80% verbruikt heb het kan altijd kreeg ik te horen. Dit klopte ook alleen helaas laatst verandert. Ik heb hierover al een eigen topic gemaakt

Reputatie 7

Klopt, dat was een fout in de systemen, het is altijd aangeboden als 5GB en aanvullen met 1GB per keer. Overigens hoort dat aanvullen gewoon te werken, het is uiteraard niet de bedoeling van Tele2 om gebruikers minder bundels aan te laten vragen. Een Tele2 moderator zal hier op terugkomen. Zorg dat je een eigen topic aanmaakt, waarin je het probleem toelicht zodat de verschillende zaken van gebruikers niet door elkaar lopen.