Bundel(s) aanpassen

• 28 april 2018
  • 13 reacties
  • 246 x bekeken

Ik vind jammer dat ik maar twee keuzes heb qua bel/sms bundels: 100 bel of sms of onbeperkt, Mb bundels vallen op zich mee. Waarom heb ik geen bundel van 300 bel/sms? 100 of 150 is niks.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 7
Badge
Wellicht hopen ze op een goede conversie naar unlimited voor 3 Euro meer.
Tsja,ook weird: je betaald voor tienduizend mb en voor onbeperkt mb hetzelfde prijs,zag ik. Weird.
Ik had abbo van juli 2015 tot juli 2017 en had 1000 mb en 300 bel min en sms. In die tijd kon ik ook gaan naar 5000 mb of onbeperkt. Nu heb ik sinds vorig jaar juli(tot juli next year) 100 of 150 belmin en sms en wel meer mb bundels. Ik vind jammer dat er geen 300 belmin en sms bij zitten. Ik hou het maar op onbeperkt bellen en smsen en 5000 mb.
Reputatie 7
Badge
Ja het iedereen naar de zin maken zal wel nooit lukken.
Ik vind 20 Gb data voor 19 euro bijvoorbeeld weer wel een prima deal.
De beperking van 5 GB per dag verbruiken en dan weer eerst per sms 1GB bij moeten bestellen zoals bij Unlimited , heb je dan niet en het is goedkoper.
Och, de verschillen kunnen groot zijn. In normale omstandigheden kom ik niet aan de helft van mijn bundel.
125 minuten en 500 MB ?
Wellicht hopen ze op een goede conversie naar unlimited voor 3 Euro meer.
Van mij mogen ze gerust € 3,50 vragen voor onbeperkt.
Daar doe ik niet moeilijk om voor un echie. ?
Ik heb onbeperkt bellen en smsen en 5000 mb en ik kom er ook nooit overheen met die mb. Hou meestal ong 3000 mb over pm.
Jammer dat er geen Tele 2 medewerker hierop wat zegt. Is een vraag van mij.
Reputatie 7
Badge

Ook een medewerker kan geen pakketten veranderen.
Kijk gewoon goed uit als je gaat verlengen of kies een maandelijks opzegbaar abo dan kun je elke maand aanpassen en wijzigen ....
Reputatie 5
Badge

Helaas valt hier weinig over te zeggen. Beperkte keuze in belbundels is een bewuste keuze van ons; dit geeft ons ook de gelegenheid om onbeperkt bellen en sms'en voor slechts een kleine meerprijs aan te bieden.

Ook een medewerker kan geen pakketten veranderen.
Kijk gewoon goed uit als je gaat verlengen of kies een maandelijks opzegbaar abo dan kun je elke maand aanpassen en wijzigen ....

Hoezo kan niet? Hun regelen dat,ik niet.
Ik had alleen voor Iphone 7 plus gekozen en dus verlengd vorig jaar maart.
Weer voor twee jaar.
Tele 2 heeft niks gezegd over bundel(s).
Apart vind ik.
Reputatie 7
Badge +4
Geen idee wat je nu wilt Bosniangirl. Je hebt een abonnement een jaar geleden verlengt en dat loopt nog tot maart 2019. Tele2 zal dus voor de afgesproken prijs de door jouw gekozen bundels blijven verkopen. Als je iets nieuws wilt dan kun je dat in maart 2019 weer laten ingaan.
Reputatie 7
Badge
Het prijsverschil tussen 100 min en unlimited bellen is zo klein dat Tele2 geen optie meer biedt om ook nog bundels van bijvoorbeeld 300 min aan te bieden.