vraag

Bundel booster activeren werkt niet.

  • 5 september 2017
  • 5 reacties
  • 463 x bekeken

Wanneer ik een smsje stuur met "NOG 1GB" naar 1280 krijg ik het volgende terug: Beste klant, helaas is het niet gelukt om uw bundel te activeren. Probeer het op een later tijdstip nog een keer. Groet, Tele2

Ook via mijntele2 krijg ik een foutmelding.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Wanneer ik een smsje stuur met "NOG 1GB" naar 1280 krijg ik het volgende terug: Beste klant, helaas is het niet gelukt om uw bundel te activeren. Probeer het op een later tijdstip nog een keer. Groet, Tele2

Ook via mijntele2 krijg ik een foutmelding.
Ik kreeg zojuist dezelfde melding.
Ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb idd ook hetzelfde probleem. Ik kreeg wel netjes een bericht dat de grens van 5GB bijna bereikt is, maar het bestellen van de bundel lukt niet via de app en ook niet via een sms
Zelfde probleem
Badge
Hoi Iedereen, zie het volgende Topic:Niet mogelijk om Internetbundels aan te vragen