beantwoord

Buitenlandse bundel niet gebruik kunnen maken

  • 16 december 2015
  • 3 reacties
  • 196 x bekeken

Hallo,

Onlangs heb ik in België 10MB bundel aangevraagd. Ik kreeg netjes per sms dat ik vanaf nu buitenlandse data had. Maar tijdens mijn gehele verblijf in belgië (1dag) kon ik niet op de 3g netwerk. Dus ik heb uiteindelijk niet gebruik gemaakt van de bundel. Ik weet niet precies wat de reden daarvoor was. Het zal niet aan mijn instellingen liggen want ben al eens eerder naar buitenland geweest en gewoon buitenlandse bundel gebruikt.

Graag een reactie,


Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door eric 16 december 2015, 19:30

IN het buitenland, check eens of je APN goed staat (internet.tele2.nl)
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Dus een buitenland bundel per SMS besteld en een bevestiging gekregen per SMS dat de bundel geactiveerd is? Dan moet het werken op een bij tele2 roamende partij in het buitenland.
Reputatie 7
Badge +4
IN het buitenland, check eens of je APN goed staat (internet.tele2.nl)
Reputatie 6
Badge +5
hey nassir,
Vervelend dat je geen gebruik kon maken van de buitenland bundel.
Heb je de instellingen goed staan, zoals eric zegt?

En ben je daar nog, of ben je al weer terug?
Ik hoor het graag van je.
Groet,
Ben