beantwoord

Buitenlandbundel internet

• 13 april 2016
  • 4 reacties
  • 1056 x bekeken

Hallo allemaal, in de mei vakantie ga ik met mijn ouders naar Curaçao. Daar wil ik een internet bundel voor aanschaffen, maar welke hoort er bij Curaçao?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 14 april 2016, 15:29

Hoi Differentlife,

In Curacao hebben we helaas geen internetbundels.
@Eric ik heb dit even intern gesignaleerd, want dit een fout weergegeven op de site.

Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Helaas is er geen internetbundel voor Curaçao beschikbaar. Je kunt beter je telefoon daar helemaal niet gebruiken (alleen op wifi dan) want de tarieven zijn zeeeer hoog. €10 per MB internet en €4 per minuut bellen. Beter idee om van het mooie eiland te genieten inplaats van MB's en/of belminuten gebruiken:D
Reputatie 6
Badge +1
Gewoon in een plaatselijke winkel een sim kopen. Die wordt via je paspoort op naam van het adres van de winkel gezet. Het nummer wat eraan is gekoppeld gebruik je niet/amper. Beginnen ze je te blocken als je niet betaald. Data is vaak in de orde van 1GB omgerekend 10€ kijk op de website's in kurasou van de exacte prijzen. Neem je tool mee om de sim te verwisselen of laat dat door de winkel ter plaatse doen. Dan ren je met datasim de winkel uit en de tropische zon tegemoet! Je ouwe sim goed opbergen! Evt. geef je bekenden je nieuwe simcard telefoonnummer.
Zoeken op 'cheap datasim Curacao' (de juiste c lukte niet 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Curaçao is toch Nederlandse Antillen. Daar hebben ze bundels voor. Maar lokaal kaartje blijft goedkoper.

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Differentlife,

In Curacao hebben we helaas geen internetbundels.
@Eric ik heb dit even intern gesignaleerd, want dit een fout weergegeven op de site.

Groetjes Kiko