beantwoord

buitenlandbundel

• 15 augustus 2019
  • 17 reacties
  • 168 x bekeken

M

ijn bundel werd niet geactiveerd bij aankomst in Montenegro. Meerdere malen een sms gestuurd. Dus heb ik mobiel internetten uitgezet en de vakantie gebruik gemaakt van WiFi punten. Een bezoekje aan een buurland maakte dat opeens ik meerdere bundels toegekend kreeg. Blijkbaar kwamen de sms’jes toen in een keer door. Het spreekt voorzichzelf dat ik gebruik wilde maken van de bundel op het moment dat ik in Montenegro kwam en niet op het einde vd vakantie. Ik zie dan ook graag dat deze bundels worden gedeactiveerd.
icon

Beste antwoord door eric 15 augustus 2019, 10:18

BUndels kunnen niet worden gedeactiveerd. Maar 31 dagen na activatie kun je een coulance verzoek indienen indien er 0,0 van een bundel is gebruikt. Bestellen van bundels kun je beter via de APP doen, en wellicht zelfs al in Nederland, ze zijn immers 31 dagen geldig.
Maar bundel of niet, je kon niet internetten, Dan is het aan te bevelen even naar dit topic te kijken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +4
BUndels kunnen niet worden gedeactiveerd. Maar 31 dagen na activatie kun je een coulance verzoek indienen indien er 0,0 van een bundel is gebruikt. Bestellen van bundels kun je beter via de APP doen, en wellicht zelfs al in Nederland, ze zijn immers 31 dagen geldig.
Maar bundel of niet, je kon niet internetten, Dan is het aan te bevelen even naar dit topic te kijken.
hoe kom ik in contact met een klantenservice?
Wet en regelgeving zit anders in elkaar. Hoe kom
ik in contact met de klantenservice?
Reputatie 7
Badge +4
Op een bundel aanschaffen zit geen wettelijke bedenktijd. Maar als je jouw gegevens in je profiel hebt geplaatst zal een moderator binnenkort wel reageren in dit topic. Dit is namelijk geen directe klantenservice maar een plek waar klanten met elkaar praten en helpen.
Reputatie 5
Badge +1
Met mobiel 1200 voor klantenservice.
Reputatie 2
Badge
Vervelend dat je meerdere bundels hebt aangevraagd omdat je geen bevestiging hebt ontvangen.
Na het verlopen van de bundelperiode kun je een vergoeding aanvragen voor de aanschafkosten van deze bundels mocht je er geen gebruik van hebben gemaakt.

Gr, Bernadet
Dag, hoe doe ik dat? En inderdaad erg vervelend! Ik had graag gebruik gemaakt van de diensten van Tele2, maar dat zat er niet in in Montenegro. Om nu alsnog voor een feit te komen staan dan ik energie en tijd moet steken in het ongedaan maken van iets waar ik weken eerder behoefte aan had vind ik echt waardeloos!
Reputatie 5
Badge +1
Als je het waardeloos vindt moet je daar natuurlijk geen energie en tijd in steken. Alleen als het vergoeden van die bundels het geld je wel waard is kies je daarvoor.
Dan vraag je Bernadet of ze dat voor je regelt.
Dank
Heb bernatte privé een bericht gedaan.
Reputatie 2
Badge
Ik heb gezien dat je mij een prive bericht gestuurd hebt. Helaas is het niet de bedoeling dit ongevraagd te doen.
Ik begrijp dat je geirriteerd bent over het feit dat je ongewenst meerdere bundels hebt en dat je de kosten terug wilt zonder hier tijd en energie in te steken.

Maar nogmaals pas na verloop van je bundelperiode kun je een verzoek indienen. Dit kan niet nu al.
Het verzoek kun je telefonisch, per chat of via het forum indienen.

Gr, Bernadet
Bernadette, hoe vraag ik dit aan?
Bernadette, hoe vraag ik dit aan?
Het verzoek kun je telefonisch, per chat of via het forum indienen.

Bernadette, hoe vraag ik dit aan?Het verzoek kun je telefonisch, per chat of via het forum indienen

Waar vind ik een chat?
Reputatie 7
Badge +5
Eigenlijk ben je nu al aan het chatten he, via het Forum maar goed.

Zie onderstaande link.

https://www.tele2.nl/klantenservice/chat/
Reputatie 7
Badge
Plaats gewoon na afloop van de bundel een bericht in dit topic en het wordt geregeld. Dat kan je dus niet nu al doen.
Reputatie 2
Badge
Omdater geen reactie meer binnengekomen is, vermoed ik dat je nu de bundelperiode afwacht
Ik sluit dit topic. Zodra je bundelperiode is afgelopen en je hebt geen gebruik gemaakt van de bundel, kun je dus een vergoeding aanvragen door een nieuw topic te starten, telefonisch contact op te nemen of een chat te starten.

Nog een fijne dag!