beantwoord

Buitenland bundel omgezet, maar....

• 15 juni 2017
  • 4 reacties
  • 97 x bekeken

Ik heb op 27 mei een EU internetbundel van 1000mb aangeschaft. Deze werd op 7 juni omgezet naar 1000 extra MB maar op 13 juni is mijn nieuwe abonnement ingegaan en is de 1000 extra MB weer verdwenen. Dus ik heb van de compensatie niet of nauwelijks kunnen genieten.

Is dit een typisch geval van jammer?
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 20 juni 2017, 17:06

Bedankt voor je gegevens Artwint. Ik heb de situatie bekeken en overlegd, naar aanleiding daarvan heb je opnieuw een 1Gb bundel tot je beschikking gekregen die geldig is tot je nieuwe bundelperiode in gaat. Dan vervalt de bundel automatisch.
En alvast even een heads up; je zult de bundel wel op de factuur zien staan, de kosten worden gelijk tegengeboekt zodat je er onder aan de streep dus niet voor betaald.

Enjoy!
Groetjes Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er staat al een mededeling hierover op het forum:
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/vervallen-eu-bundels-gecompenseerd-65482/index1.html
Badge
Hallo Artwint,

Dat is balen! Ik kan me goed voorstellen dat je nog van die 1000Mb wilde gaan genieten. Om te kijken wat ik voor je kan doen heb ik wat gegevens van je nodig. Zou je een Privébericht naar Jurrien willen sturen met daarin je telefoonnummer en klantnummer?

Groetjes Jurrien
Badge
Bedankt voor je gegevens Artwint. Ik heb de situatie bekeken en overlegd, naar aanleiding daarvan heb je opnieuw een 1Gb bundel tot je beschikking gekregen die geldig is tot je nieuwe bundelperiode in gaat. Dan vervalt de bundel automatisch.
En alvast even een heads up; je zult de bundel wel op de factuur zien staan, de kosten worden gelijk tegengeboekt zodat je er onder aan de streep dus niet voor betaald.

Enjoy!
Groetjes Jurrien
Badge
Topic gesloten i.v.m. inactiviteit.
- Jurrien