beantwoord

Buiten de bundel kosten compenseren

  • 15 January 2021
  • 7 reacties
  • 648 x bekeken

Hallo,

Tot mijn schrik zie ik dat ik deze maand voor 39 euro buiten mijn bundel heb gebeld. Zelf dacht ik dat ik onbeperkt kon bellen en smsen maar dit is dus maar 100 minuten. Mijn eigen fout, dat geef ik toe.

Nu zit ik er wel mee dat ik nooit een sms heb gehad dat mijn minuten bijna op waren, zoals ik dat wel krijg wanneer mijn Mb’s (bijna) op zijn. 
ik heb mijn bundel nu wel opgehoogd naar onbeperkt voor 3 euro meer. 
 

ik zit er wel mee dat ik nu dus 39 euro moet betalen terwijl ik nooit een seintje heb gehad van jullie kant.

is hier nog iets aan te doen??

 

kevin

icon

Beste antwoord door eric 15 January 2021, 14:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Alleen als je meer data verbruikt wordt een sms gestuurd. Data kan spontaan door je telefoon worden verbruikt. 

Bij bellen ben je altijd zelf actief betrokken ,als je een beperkte bundel hebt kun je dat zelf in de gaten houden. In de app wordt near real time ook een totaal aantal verbruikte minuten getoond. Sms waarschuwingen vinden niet plaatst.

Het advies is altijd om voor die paar euro per maand extra unlimited te kiezen. 

Oke, wist ik niet. Lijkt me niet zo moeilijk om een sms te sturen toch? KPN doet dat wel. Maar goed eigen schuld dikke bult

Reputatie 7
Badge +12

Je hebt DE oplossing, unlimited bellen. Is bij Tele2 maar paar euro duurder, dus en goede keus. Dat kun je met elke databundel combineren, niet alleen bij Unlimited data.

niet erg klantvriendelijk van Tele2!

Hallo,

 

hier hetzelfde probleem.. mijn vriend ook. Op dit moment hangen we nu ANDERHALF UUR aan de telefoon en worden we continue doorverbonden. Ontzettend gefrustreerd! Tele2, help ons. 

Reputatie 7
Badge +12

Als je anderhalf aan de lijn hangt is het niet handig als je maar 100 belminuten in je bundel hebt. 

Een upgrade naar unlimited bellen is maar een paar euro per maand en kun je online via mijn.tele2.nl aanzetten. 

Thanks Eric! Ik wacht even de reactie van Tele2 zelf af ;)

 

klantenservice is echt ruk! Cita zing proberen we te bereiken, maar helaas weer onvindbaar..