vraag

buiten de bundel

  • 8 maart 2015
  • 2 reacties
  • 106 x bekeken

hallo,

mijn kosten zijn hoger dan afgesproken.
oorzaak ,buiten de bundel.
heb contact met jullie gehad en bleek dat ik betaalde voor sms en abonnements diensten.
Deze hebben jullie gelukkig voor mij geblokkeerd.
maar nu word er weer 5 euro aan die bundel toegevoegd terwijl ik niet heb gesmsd service nr gebeld heb en wat dan ook.
Hoe kan dit nou toch??

mvg A

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Even factuur afwachten en kijken waarvoor de kosten zijn. Of contact opnemen met de klantenservice 020-7544444
Kijk ook zelf even op www.payinfo.nl of er weer een servicedienst actief is en blokkeer dit
Reputatie 6
Badge +5
Hoi american bulldog,
Wat balen dat je zulke kosten krijgt, die je zelf niet kan verklaren.
karin303 geeft je een goede tip. Heb je al eens gekeken op de website van PayInfo? Staat er daar dat je een abonnement hebt lopen?
En wat stond er op de vorige factuur? Kon je daar zien waarom er buiten de bundel kosten waren?
Ik hoor het graag van je.
Groeten,
Ben