beantwoord

Buiten de bundel

• 8 februari 2015
  • 6 reacties
  • 213 x bekeken

Er staat op mijn factuur van december dat ik 10 euro buiten de bundel ben gegaan. Echter heb ik nog vrij veel mb's over van mijn 1000mb abonnement en heb ik ook nog belminuten tegoed. Waar komen deze kosten vandaan?
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 11 februari 2015, 12:26

Hoi Susan,
Jammer om te horen dat je onverwachte extra kosten had op je rekening van december. Er zijn, zoals jlthkoch zegt, verschillende mogelijke oorzaken voor kosten die op de buiten-de-bundel lijst komen te staan.
Je kan kijken op de website PayInfo.nl om te checken of je geabonneerd bent op betaalde sms diensten.
Ik hoor graag van je of daar wat staat.
Heb je ook al gekeken op het gedetailleerde overzicht van de factuur? Daar zou ook meer informatie op te vinden moeten zijn.
Ik hoor graag van je of je de oorzaak hebt gevonden.
Vriendelijke groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Correctie: verbruik van nu, 1 tm 31 januari
Reputatie 7
Bellen naar servicenummers of buitenland, sms naar buitenland, betaalde sms etc.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Susan,
Jammer om te horen dat je onverwachte extra kosten had op je rekening van december. Er zijn, zoals jlthkoch zegt, verschillende mogelijke oorzaken voor kosten die op de buiten-de-bundel lijst komen te staan.
Je kan kijken op de website PayInfo.nl om te checken of je geabonneerd bent op betaalde sms diensten.
Ik hoor graag van je of daar wat staat.
Heb je ook al gekeken op het gedetailleerde overzicht van de factuur? Daar zou ook meer informatie op te vinden moeten zijn.
Ik hoor graag van je of je de oorzaak hebt gevonden.
Vriendelijke groet,
Ben
Er staat op mijn factuur van december dat ik 10 euro buiten de bundel ben gegaan. Echter heb ik nog vrij veel mb's over van mijn 1000mb abonnement en heb ik ook nog belminuten tegoed. Waar komen deze kosten vandaan?

Ik heb hier ook last van 20 euro maar bel geen service diensten en ook geen sms
ik heb gevraagt om mijn bundel te verhogen wat eigenlijk niet nodig is dus hoe nu verder ???
Reputatie 6
Badge +5
Hoi american bulldog,
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft om een eigen topic aan te maken, zodat ik of een van mijn collega's jouw situatie kan bekijken.
Zo lopen gesprekken ook niet door elkaar en blijft het overzichtelijk.
Ik hoor graag weer van Susankr.
Vriendelijke groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Susan,
Helaas heb ik niks meer van je vernomen sinds het laatste bericht van mij.
Daarom geef ik het topic nu een antwoord.
Als je terugkomt, kunnen we er weer naar kijken.
Vriendelijke groet,
Ben