BTW vermelding update

• 29 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 162 x bekeken

Beste Trinh,
je schrijft dat je het meeneemt, echter op dit moment kun je niets aan de aparte BTW vermelding op het factuur kan doen.
Dat is spijtig. Echter kun je wel ons op de hoogte houden wanneer dit ter sprake/behandeld wordt? Zo blijven we up to date.
hoe ga je dit "meenemen, en wanneer?

bvb dank voor je moeite!
Gr *** privégegevens weggehaald * Let op: dit is een openbaar forum ***

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag,

Ik zou graag je username willen veranderen, omdat dit een openbaar forum is. Zou je mij hier 2 opties kunnen geven zodat ik dit voor je kan aanpassen?

Op dit moment kan ik verder niks voor je betekenen. Alle feedback nemen we mee, dit is geen belofte dat we dit aanpassen, maar we vinden het wel erg belangrijk wat onze klanten vinden en dit in kaart te brengen. Ik kan me voorstellen dat je het vervelend is dat we het niet meteen kunnen veranderen, maar maar meer dan dit kan ik niet voor je doen.

Vriendelijke groet,
Trinh
GRAAG TRINH!!
IK WAS ZELF AL AAN HET ZOEKEN GEWEEST, HOE IK DIT KON WIJZIGEN, WANT EEN NUMMER VIND IK ZEER ONPERSOONLIJK EN KIL STAAN.
HET KAN GEWIJZIGD WORDEN IN JAC.HOPLA.
Dank voor je uitgebreide antwoord, en ik hoop dat er wat btw een aanpassing plaats kan gaan vinden
GROET JAC.HOPLA
Reputatie 5
Badge +2
Dag jaq.hopla,

Ik heb je even username aangepast, omdat mijn collega Trinh op vakantie is.

Groetjes,
Jolien
Dag jaq.hopla,

Ik heb je even username aangepast, omdat mijn collega Trinh op vakantie is.

Groetjes,
Jolien
Hoi Jolien,

Dank voor het wijzigen van mijn username, toch nog een vraag hierover zou je zo vriendelijk willen zijn om deze te wijzigen in jac.hopla?? ilv jaq.hopla?bvb dank.
Reputatie 5
Badge +2
Oeps, natuurlijk!