beantwoord

BTW vermelding op factuur

Beste lezer(es), ik zie met ingang van mijn nieuwe abonnement dat de BTW gegevens niet meer vermeld worden. Aangezien dit voor mij een eis van de belastingdienst is zou ik die graag weer vermeld willen hebben.

met vriendleijke groet,

Ruud Sint

icon Beste antwoord door eric 2 mei 2016, 16:15

Dit is een forum voor consumenten producten. BTW vermelding is wel een mogelijkheid bij Tele2 zakelijk. Bij consumenten is deze verdwenen, alles is inclusief BTW.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dit is een forum voor consumenten producten. BTW vermelding is wel een mogelijkheid bij Tele2 zakelijk. Bij consumenten is deze verdwenen, alles is inclusief BTW.
Ook ik zou graag weer de BTW vermeld zien op de factuur.
Of een abonnement als zakelijk of privé wordt aangeduid maakt voor de belastingdienst niets uit. Wel is BTW vermelding verplicht.
Als ik naar een zakelijk product van Tele2 overstap raak ik mijn nummer kwijt, dat is uiteraard voor een ondernemer niet te doen en killing voor je zaak. Het verwijderen van de BTW op de factuur zorgt ervoor dat ik nu moet zoeken hoe ik zo snel mogelijk van Tele2 afkom. Dat lijkt mij toch voor niemand wenselijk?
Daarnaast is het ook voor de consument nooit slecht te weten wat je aan BTW betaalt.