beantwoord

btw op factuur prive mobiel

beste tele2,
Op mijn factuur wordt het btw bedrag niet vermeld. kan dit aangepast worden? Ik gebruik de telefoon namelijk ook zakelijk?

icon Beste antwoord door eric 13 maart 2018, 17:30

Www.Tele2.nl/zakelijk.
Alleen bestaande consumenten abonnementen kunnen niet worden omgezet. Je zou dus wel een ander nummer kunnen nemen. Denk dan ook eens aan vast op mobiel. Dan bel je met een vast nummer van de zaak uit en als mensen daarop terugbellen komen ze in een keuzemenu of op jouw mobiele telefoon uit.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +1
Daar zijn in de laatste tijd andere meldingen van geweest, maar lijkt toch dat voor consumenten het huidige manier veel overzichtelijker is.

Je kan wel een zakelijke abonnement afsluiten, daar krijg je wel een aparte BTW vermelding.
Reputatie 7
Badge +4
Www.Tele2.nl/zakelijk.
Alleen bestaande consumenten abonnementen kunnen niet worden omgezet. Je zou dus wel een ander nummer kunnen nemen. Denk dan ook eens aan vast op mobiel. Dan bel je met een vast nummer van de zaak uit en als mensen daarop terugbellen komen ze in een keuzemenu of op jouw mobiele telefoon uit.
Reputatie 3
Badge
Hoi@nienke van der h ,

Helaas kan ik dit niet voor je aanpassen, BTW vermelden we alleen op zakelijke facturen

Fijne dag,
Arjan