Ik denk dat de gemiddelde persoon weet waar de btw staat en zal dit dus niet voor diegene onoverzichtelijk maken. Tegenwoordig wordt de btw op vrijwel alle facturen vermeld, dus ik denk dat iedereen dit al gewend is.
Ik zou zeggen luister naar je klanten en breng de btw weer terug op de facturen.
Beste antwoord door Petra van Tele2
Als klant wil je natuurlijk graag een helder overzicht van je maandelijkse abonnementskosten. Om je factuur zo overzichtelijk mogelijk te maken hebben we er voor gekozen alle bedragen inclusief btw op je factuur te tonen.
Niet alleen Tele2 specificeert de factuur op deze manier, ook andere providers in Nederland hebben hiervoor gekozen.
Wil je je btw-bedrag toch gespecificeerd zien? Dan kun je overwegen een zakelijk abonnement te nemen.
Let er wel op dat je daarbij een geheel nieuw zakelijk abonnement zou moeten aanvragen met een nieuw nummer.
Groet Petra
Bekijk origineel bericht
Niet alleen Tele2 specificeert de factuur op deze manier, ook andere providers in Nederland hebben hiervoor gekozen.
Wil je je btw-bedrag toch gespecificeerd zien? Dan kun je overwegen een zakelijk abonnement te nemen.
Let er wel op dat je daarbij een geheel nieuw zakelijk abonnement zou moeten aanvragen met een nieuw nummer.
Groet Petra