BTW faktuur

• 16 januari 2017
  • 9 reacties
  • 236 x bekeken

Beste Tele2, Ik wil graag een BTW faktuur ontvangen. Dat kan niet meer zeggen jullie doodleuk. Of ik moet gewoon even een nieuw zakelijk nummer aanvragen. Wat een geweldige service weer. Ronduit belachelijk. Ik kan de kosten van mijn prive abonnement declareren, maar heb daar een BTW faktuur voor nodig. Kan gewoon met een consumentennummer, daar heb ik geen zakelijk abonnement voor nodig.

Ik heb ook nog een abonnement bij KPN. Ook zij zetten standaard geen BTW meer op de faktuur. Maar....1 chat via hun site, en het is met 2 minuten geregeld. En zo hoort het. Ga daar maar eens over vergaderen met z'n allen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge
Fiscaal mag de organisatie waar je je privé abonnement declareert de btw op jouw factuur niet verrekenen, dus ik vraag me echt af waarom ze een btw factuur willen.
Beste Rob

Je kunt de administratie en de service van KPN niet vergelijken met die van Tele2.
Je kunt wel een keuze maken voor jezelf en besluiten je 2e abonnement ook bij de provider van je keuze onder te brengen.
Reputatie 7
Badge +4
Als je bij Tele2 zakelijk een abonnement neemt heb je wel btw op de factuur en je betaald omgerekend dezelfde prijzen als een consument. Je hebt dan wel een kvk nummer nodig. De helpdesk is ook rechtstreekd bij het hoofdkantoor. Je kunt alleen een lopend abonnement niet omzetten.
Reputatie 5
Badge +3
Hi robhoek.

Helaas kan dit inderdaad niet voor consumenten abonnementen. Iedereen bedankt voor het meedenken!
Sorry Eric maar Robhoek wil enkel en alleen maar een BTW faktuur en GEEN zakelijk abonnement. Je info is dus voor hem niet relevant!.
Reputatie 7
Badge +4
PM gestuurd
Eric de provider KPN werd door Rob zelf ter sprake gebracht. Daar is een BTW faktuur simpel wel mogelijk en via chat in 2 minuten geregeld schrijft hij . Even lezen Eric. Ik zeg enkel dat je de services en de administratie van de 2 providers niet kunt vergelijken maar wel zelf kunt kiezen voor een provider waar je wel de faktuur kunt krijgen die je voor declaratie nodig hebt! Ben je denk ik voordeliger uit.

Hij stelt duidelijk geen zakelijk abo te willen.
Waarom dan gaan uitleggen wat je daarvoor nodig hebt?
PM gestuurd

Je PM heb ik beantwoord. Jammer dat je niet eerder op het idee kwam je aanval zo te doen en goed dat je deze hebt verwijdert. Mijn antwoord erop kan ik niet meer verwijderen daar was ik precies 1 minuut te laat voor.Echter het Topic is geheel correct kort en bondig en naar waarheid door Trinh beantwoord.

Groet Karin
Reputatie 5
Badge +3
Ik ga dit topic ook sluiten voordat we helemaal off topic raken 🙂