beantwoord

blokkade opheffen aub

  • 27 juni 2020
  • 6 reacties
  • 220 x bekeken

Beste Tele2,

Mijn buiten de bundel kosten waren te hoog en daarom moest ik een aanbetaling doen.

Dit heb ik voldaan op 24-6-2020. Tot nu toe ben ik nog steeds niet aangesloten op jullie netwerk. Kunnen jullie dit svp zo snel mogelijk weer activeren?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 29 juni 2020, 10:32

Hey @Mar0173, welkom op onze community! Bedankt voor je toelichting. Heb je inmiddels gesproken met de klantenservice? Zo niet, dan kan je mij met deze link een privébericht sturen. Ik kan namelijk kijken hoe het zit met de blokkade. Ter verificatie heb ik de volgende gegevens van jou nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen, ga ik gelijk aan de slag voor je! :muscle_tone4:

Groetjes, 

Rox

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 4
Badge

Hey @Mar0173, welkom op onze community! Bedankt voor je toelichting. Heb je inmiddels gesproken met de klantenservice? Zo niet, dan kan je mij met deze link een privébericht sturen. Ik kan namelijk kijken hoe het zit met de blokkade. Ter verificatie heb ik de volgende gegevens van jou nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen, ga ik gelijk aan de slag voor je! :muscle_tone4:

Groetjes, 

Rox

Reputatie 7
Badge +1

Dan heb je een Tele2 moderator nodig, zij zijn maandag weer actief op het forum. Het snelst is om maandag (met een andere telefoon) de klantenservice te bellen.

Ja heb ik al gedaan...

Reputatie 7
Badge +1

Heb je je toestel al eens uit en weer aan gezet?

iDEAL 

Reputatie 7
Badge +1

Heb je een iDeal betaling gedaan of zelf een handmatige overboeking gedaan?

Reageer