beantwoord

blokkade nog steeds actief?

  • 13 April 2021
  • 11 reacties
  • 212 x bekeken

8 April factuur voldaan via ideal en tot heden nog steeds de blokkade actief? Geen mogelijkheid tot toegang internet? Kan tot 24 uur duren via een berichtje…. nu al een x dagen verder en nog steeds geen toegang?

graag opheffen aub!

icon

Beste antwoord door eric 14 April 2021, 10:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7

Staan in Mijn Tele2 ALLE facturen als betaald? Anders kan het zijn dat er nog een andere factuur onbetaald is waardoor je niet bent aangesloten.

 

Alles betaald en tot heden geen internet? Volgende afschrijving is pas einde maand…

Beetje belachelijk is het niet?… zoals in de screenshots te zien zijn de facturen voldaan. Dit kunnen ze ook zien bij Tele2 neem ik aan? 

Reputatie 7
Badge +12

Bel dan even met een andere telefoon naar de klantenservice.

Je maakt een grapje zeker?

Met welke andere telefoon?… heb een telefoon en nummer die zij blokkeren terwijl (zoals je ziet) mijn facturen betaald zijn.

Makkelijk geld verdienen door Tele2, wel innen maar geen netwerk terug zetten!

Geef het nog 24 uur, daarna onderneem ik zelf stappen tegen Tele2.

Ik betaal voor een abonnement waar ik niet eens gebruik van kan maken. Gewoon op en top schandalig dit! 

Reputatie 7
Badge +12

Je praat hier op het forum met andere klanten. Directe klantenservice is er alleen telefonisch.

Je zou nog de optie van webchat kunnen proberen op hun website. Je praat dan eerst met een computer. Type dan 'medewerker spreken'.

 

Word de chat zomaar gesloten? Zeer goede klantenservice...

Reputatie 7
Badge +12

Je praat daar met een t-mobile adres in de top. Je hebt toch een Tele2 abonnement? Gebruik dan de Tele2 webchat. 

 

 

Daar begin je mee met: “TARA” een AI BOT. Die stuurt je door naar de chat van tele2/t-mobile klantenservice

heb de screens doorgestuurd naar tele2 betaalbewijzen wat zij eerder vernoemde in dat chat gesprek, maar dat het word afgekapt nadat je gewoon een simpele vraag stelt is niet bepaalt fatsoenlijke klantenservice

Reputatie 7

We zien maar een deel van de chat. Aan de reactie van de klantenservice zien we dat ze je eerder in de chat een verzoek hebben gedaan (betaal bewijs mailen). Doorvragen op inhoud over betalingen kan de klantenservice geen antwoord op geven, dat heeft geen zin. Met het betaal bewijs moeten ze de betaling alsnog kunnen vinden en je weer aansluiten.

Zorgen dat de tijdens de bestelling overeengekomen automatische incasso kan plaatsvinden is natuurlijk de beste manier om dit allemaal te voorkomen. Maar goed, als het dan een keer misgaat dan dien je vanzelfsprekend wel weer aangesloten te worden.