Ik ben geblokkeerd en heb betaald via ideal, gisteren. Het zou binnen een uur gedeblokkeerd worden en ik heb mijn telefoon vandaag nodig voor werk. Kan iemand de blokkade er afhalen?
Beste antwoord door Johrick van Tele2
Bekijk origineel berichtIk ben geblokkeerd en heb betaald via ideal, gisteren. Het zou binnen een uur gedeblokkeerd worden en ik heb mijn telefoon vandaag nodig voor werk. Kan iemand de blokkade er afhalen?
Beste antwoord door Johrick van Tele2
Bekijk origineel berichtHi
Welkom op de Tele2 Community! Ik kan mij heel goed voorstellen dat een blokkade niet ideaal is, heb je al eens geprobeerd om je toestel opnieuw op te starten? Dit kan ervoor zorgen dat je simkaart opnieuw verbinding maakt met ons netwerk en jij zo weer online bent! Laat je het ons weten of het allemaal is gelukt? đ
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.